تاریخ انتشار: 1396/09/01 23:10
اختصاصی| تقلید مسئولین نساجی از دست فکری؛
کد خبر: 172587

انتقال تمرینات نساجی از تهران به قائمشهر فقط برای مقابله به مثل!

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته چهاردهم لیگ دسته یک در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان با غلبه بر اکسین البرز به پیشواز حساس ترین و جذاب ترین دیدار نیم فصل اول خود خواهد رفت.
انتقال تمرینات نساجی از تهران به قائمشهر فقط برای مقابله به مثل!

 پس از پیروزی طلایی پوشان نفت مسجدسلیمان با نتیجه 1 بر 0 در برابر اکسین البرز محمود فکری برنامه تمرینی خود را برای دیدار آینده اعلام کرد که در این برنامه اعلام شده است که بازیکنان نفت مسجدسلیمان روز جمعه هفته جاری به قائمشهر اعزام خواهند شد.

نفتی ها جهت هماهنگ شدن با شرایط محیطی و چمن مصنوعی ورزشگاه وطنی قائمشهر قصد دارند 3 جلسه تمرینی را در این ورزشگاه انجام دهند تا با تمام قوا در این دیدار مهم حضور داشته باشند.

اما بعد از ظهر امروز گویا مسئولان قائمشهری که از این خبر اطلاع پیدا کرده بودند اعلام کردند تیم نساجی نیز تمریناتش از روز جمعه در قائمشهر و ورزشگاه وطنی بزگزار خواهد شد.

گویا این تصمیم محمود فکری مبنی بر این که تیمش را در قائمشهر محیا برگزاری این دیدار کند به مذاق مسئولان و کادر فنی نساجی مازندران خوش نیامده و آنها نیز تمرینات تیمشان را به قائمشهر انتقال دادند تا احتمالا از برگزاری تمرینات نفت مسجدسلیمان در زمین مسابقه جلوگیری کنند.

لازم به ذکر است از ابتدای فصل تا اینجای رقابتهای لیگ یک تمرینات نساجی مازندران چه برای دیدار های داخل خانه و خارج از خانه در تهران برگزار میشد و فقط آنها تمرین آخرشان روز قبل از مسابقه های خانگی را در قائمشهر برگزار می‌کردند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o9dvq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علی گودرزی: در نساجی کسی قدر ما را ندانست/ بعضا که پول نداشتیم، هواداران نساجی برایمان تغذیه فراهم می‌کردند/ هدف باشگاه نفت صعود است

نفت با فکری همچنان می‌تازد/لیگ برتر، همین نزدیکی است
پیروزی نفت مسجدسلیمان مقابل اکسین؛

روزهای خوش سرمربی استقلالی و آرزوهایی که در همین نزدیکی هاست
چهاربازی حیاتی برای محمودفکری و نفت مسجد سلیمان؛

قرار نیست چون بردیم نسبت به داوری‌ها اعتراضی نکنم
محمود فکری بعد از حضور در سازمان لیگ؛

یوسف بهزادی یا مسعود پورمحمد؛ نظر فکری چیست؟!
اختصاصی| دو گلر آماده و خیال راحت فکری در نفت؛