تاریخ انتشار: 1396/08/03 18:20
مدافع نفت مسجدسلیمان در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 176540

علی گودرزی: در نساجی کسی قدر ما را ندانست/ بعضا که پول نداشتیم، هواداران نساجی برایمان تغذیه فراهم می‌کردند/ هدف باشگاه نفت صعود است

مدافع تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان واقعیت‌های تلخی را درخصوص حضورش در نساجی بیان کرد.
علی گودرزی: در نساجی کسی قدر ما را ندانست/ بعضا که پول نداشتیم، هواداران نساجی برایمان تغذیه فراهم می‌کردند/ هدف باشگاه نفت صعود است

 علی گودرزی مدافع تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" درخصوص پیوستنش به این تیم گفت: به خاطر حاج محمود فکری به مجموعه نفت آمدم. وقتی ایشان پیشنهاد دادند با توجه به خصوصیات اخلاقی محمود خان و شناخت فنی بنده از ایشان که می دانستم فردی جاه طلب و برنامه دار است و هدفشان صعود به لیگ برتر است، پیشنهادشان را قبول کردم و همچنین میدانستم که تیم نفت مسجدسلیمان از نظر مالی مشکلی ندارد و میتوانیم با آرامش تمرین کنیم و با قدرت بازی کنیم.

وی درخصوص رمز موفقیت نفت گفت: رمز موفقیت ما تفکرات کادر فنی، تلاش  بازیکنان، همچنین مدیریت باشگاه و حمایت بسیار خوب هوادارانمان است که همگی عزم صعود داریم. هدفمان از اول فصل در یک راستا بوده و برای قهرمانی تلاش کرده ایم و مهم ترین نکته این است که همه همدل هستیم.

وی ادامه داد: خداروشکر همه چیز خوب پیش می رود. تازه اول راه هستیم و خیلی باید مصمم تر از اینها کار کنیم. طوری باید کار کنیم که فاصله خودمان را با رقیبانمان زیاد کنیم تا آسایش خیال بیشتری داشته باشیم. صدر جدول را به هیچ تیمی تعارف نمیکنیم و هر روز بیشتر تلاش میکنیم چرا آن را به راحتی به دست نیاوردیم.

گودرزی افزود: خداروشکر بازیکنان تیم از یکدیگر خیلی شناخت خوبی دارند. هم از لحاظ فنی هم از اخلاقی رابطه گرمی با سرمربی و کادرفنی داریم. فکر نمیکنم که رابطه مان مثل شاگرد و مربی باشد، حاج محمود همیشه مثل یک برادر بزرگتر نه تنها من بلکه همه تیم را راهنمایی میکند، خدارو شاکرم که با حاج محمود فکری کار میکنم.

وی درخصوص حضورش در نساجی و کار کردن با فکری گفت: نمی شود نفت و نساجی را باهم مقایسه کرد. ما که پارسال نساجی بودیم یادم نمی رود که حاج محمود چطور نگران مشکلات مالی بازیکنان بود و ایشان همیشه دنبال تهیه پول از دوستان خود بودند تا بین بازیکنان تقسیم کنند و حتی از جیب خودشان هم برای تیم هزینه کردند. ما به هیچ تیمی فکر نمیکنیم و همیشه برای برنده شدن وارد زمین می شویم این خصوصیت کادر فنی است که به بازیکنان انتقال داده شده است. البته در عین حال به تیم مقابل و کادر فنی اش احترام میذاریم.

وی ادامه داد: مدیریت شرکت نفت و تمام کارکنان باشگاه همه برای صعود تلاش میکنند تا دل مردم مسجدسلیمان را شاد کنند ولی در نساجی کسی قدر ما را ندانست. مدیریت باشگاه به نام بزرگ نساجی و هواداران عاشقش اصلا توجه نمی‌کرد. ما یک نیم فصل برای نساجی مجانی بازی کردیم، خداروشکر نتیجه خیلی خوبی هم گرفتیم و تا زمانی که حاج محمود بود چهارم جدول بودیم. تازه با اینکه ما هیچ امکاناتی نداشتیم، پول نداشتیم ولی خدا شاهد است که مردانه تا زمانی که بودیم جنگیدیم.

گودرزی درخصوص وجه تشابه دو تیم نساجی و نفت مسجدسلیمان نیز گفت: طرفداران هر دو تیم بسیار پرشور هستند که فوتبال این دو شهر را زنده نگه داشتند و یک خاطره هم از نساجی بگویم، هیچ وقت در زندگیم شرایط بد نساجی را فراموش نمی‌کنم. کار به جایی رسیده بود که هواداران برای تیم پول جمع میکردند و حتی خیلی از جلسات تمرینی ما را که تغذیه نداشتیم هواداران برایمان تغذیه تهیه میکردند که خیلی ناراحت کننده بود.

مدافع نفت مسجدسلیمان در پایان خاطر نشان کرد: از همه مردم خونگرم مسجد سلیمان می خواهم حمایت کنند. خوشحالم امسال در تیمی بازی میکنم که همه اهدافشان در یک راستا است و امیدوارم با حمایت مردم و مسئولین، تیم مجددا به لیگ برتر برگردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pazel

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نفت مسجد سلیمان و آمار جالبش/ محصول فکری فروتن و مبارز!
مسجدسلیمانی‌ها مدیون فکری شدند؛