تاریخ انتشار: 1396/07/19 19:51
اختصاصی| برای موفقیت باید شرح وظایف شود؛
کد خبر: 178701

تمامی ارکان باشگاه نفت برای بازگشت فکری بسیج شدند/ سکوت خبری در شهر اولین‌ها!

امروز روی خروجی سایت فرتاک خبری مبنی بر استعفا یا قهر محمود فکری سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان بر روی خروجی سایت قرار گرفت. ابهام در این خبر سبب شد که خبرنگار فرتاک تحقیقاتی در این مورد انجام دهد.
تمامی ارکان باشگاه نفت برای بازگشت فکری بسیج شدند/ سکوت خبری در شهر اولین‌ها!

 تیمی که فصل گذشته در آستانه سقوط قرار داشت و با آمدن پیشکسوت استقلالی فوتبال کشورمان محمود فکری احیا شد و خود را از خطر سقوط نجات دهد، نفتی ها موفق شدند رضایت فکری را جلب کنند و او را یک فصل دیگر روی نمیکت خود بنشانند.

فکری کم و بیش به بازیکنان مد نظرش در نقل و انتقالات دست پیدا کرد اما خبرهای پشت پرده حاکی از آن بود که چند بازیکن با فشار باشگاه و عوامل اطراف تیم جذب شدند. بگذریم تیمی که اکنون پس از گذشت هشت هفته و کسب هفده امتیاز صدرنشین لیگ است نباید این چنین وارد حاشیه شود. همه چیز در مسجد سلیمان محیا موفقیت بود پس خبر از استعفا دور از واقعیت به نظر می رسد که مشکلی در این بین وجود دارد که می خواهیم آن را بررسی کنیم.

با تماسی که با خود آقای فکری داشتیم عنوان کردند که استعفا نداده و فقط به دنبال حل مشکلات است. به نظر می رسد تنها دلیل استعفا در این برهه از فصل و زدن غیر تیم صدرنشین دلیل قانع کننده ای داشته است که محمود فکری ساکتش را جمع می کند و به تهران باز می گردد.

اتفاقات پشت پرده و شنیده ها حاکی از آن بود که چند تن از عوامل اطراف باشگاه قصد دخالت در امور فنی را دارند. البته این خبر هنوز تائید نشده و در حد همان شایعه است. در تیم های موفق برای نتیجه گیری و قهرمانیاز اولین بازی تا هفته پایانی برای موفقیت و قهرمانی باید همدل و هم سو باشند و هر یک وظایف، مربوط به خود را انجام دهند نه بیشتر.

به طور مثال فرض کنید سرپرست تیم که وظایف خاص خود را دارد و در هر باشگاه برای آن شرح وظیفه شده است بخواهد از حیطه وظایف خود چشم پوشی کند و به سراغ مسائل حاشیه ای برود مثلا خیال دخالت در امور فنی و چینش بازیکنان حین مسابقه دخالت کند و یا به هر نحوی قصد دخالت  داشته باشد. خب طبیعی است که علاوه بر بر هم زدن تمرکز کادر فنی دیگر عوامل اجرایی را نیز بر آن می دارد تا آن ها نیز از خط قرمز خود عبور کنند. و یا بالعکس سرمربی تیم در امور سرپرستی و مدیریت باشگاه قصد دخالت داشته باشد طبیعی است که دیگر تمرکزی برای چینش نفرات و مدیریت بازیکنان نخواهد داشت.

پس حال که تمامی ارکان باشگاه برای موفقیت تیم تلاش می کنند و هواداران علاقه زیادی به حضور و ادامه کار محمود فکری در شهر اولین ها دارند بهتر است هر شخصی در هر پستی که اکنون اتفاق های به وجود آمده باب میلش نیست از ایجاد حاشیه و تخریب کادر فنی چشم پوشی کند و به بازیکنان و هواداران خونگرم مسجد سلیمان اجازه نفس کشیدن بدهد.

قطعا مدیران نفت آنقدر با هوش هستند که مربی بزرگی چون فکری را از دست نمی دهند پس قبل از شروع دور جدید تمرینات برای انجام بازی بعدی مقابل شهرداری تبریز نشستی دوستانه برگزار کند تا علاوه بر دادن اعتماد و روحیه به کادر فنی تمامی ارکان باشگاه را هم سو و هم جهت کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36xdjy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش ویژه؛ ترمز نفت مسجدسلیمان کشیده شد/ نکونام؛ فکری را کیش و مات کرد!
پیروزی خونه به خونه و صعود بادران به صدر جدول؛

اولین گل خورده یاران فکری پس از 480 دقیقه بدون گل خورده!
طلسم دروازه نفت مسجدسلیمان شکسته شد؛