تاریخ انتشار: 1396/07/01 22:55
پیروزی خونه به خونه و صعود بادران به صدر جدول؛
کد خبر: 181412

گزارش ویژه؛ ترمز نفت مسجدسلیمان کشیده شد/ نکونام؛ فکری را کیش و مات کرد!

دیدار تیم های حونه به خونه و نفت مسجدسلیمان از هفته ششم لیگ دسته اول در نهایت با پیروزی شاگردان جوادنکونام به پایان رسید.
گزارش ویژه؛ ترمز نفت مسجدسلیمان کشیده شد/ نکونام؛ فکری را کیش و مات کرد!

 در هفته ششم از رقابت های لیگ دسته اول، تیم های نفت مسجدسلیمان و خونه به خونه بابل به مصاف هم رفتند تا یکی از بازی های مهم هفته ششم برگزار گردید؛ بازی که بر روی نیمکت آن دو استقلالی مطرح، سکان هدایت آن را در اختیار داشتند.

تا قبل از این بازی شاگردان محمود فکری از 5 بازی گذشته خود دارای 13 امتیاز بوده و به تنهایی در صدر جدول قرار داشتند، تیمی که با اتکا به بازیکنان خط دفاعی، بهترین خط دفاع را تنها با یک گل خورده در اختیار داشت و مهم ترین دلیل صدرنشینی این تیم کم گل خوردن او بود.

اما در آن سوی میدان شاگردان جواد نکونام قرارداشتند، تیمی که هنوز نتوانسته بود شرایط تیمی خود را بهبود بخشیده و به وضعیت نابسامان خود سامان دهد. خونه به خونه تا قبل از این بازی از 5 مسابقه قبلی دارای 5 امتیاز و در رده نهم جدول قرار داشت، اما نقطه امید این تیم خط حمله ای بود که با 8 گل زده یکی از بهترین خطوط حمله در اختیار این تیم قرار دارد ولی وقتی به خط دفاعی خونه به خونه نگاه می اندازیم می بینیم تا قبل از بازی با نفت مسجد سلیمان 6 گل دریافت نموده و چهارمین تیم از نظر بدترین خط دفاعی لیگ یک تا اینجای بازی ها در اختیار این می باشد و این یعنی در مصاف با تیمی که صدرنشین و در خانه بازی می کند، می توانست خیلی سخت باشد.

اما برخلاف تصور، شاگردان نکونام توانستند نتیجه این بازی سخت را به نفع خود به پایان برسانند و در حالی این مهم صورت گرفت که بدانیم در خانه حریف بازی کرده و کم تر کارشناسی پیش بینی می کرد که در مسجدسلیمان و در برابر نفت صدرنشین، پیروز میدان باشد، اما این اتفاق افتاد تا نشان دهد لیگ یک بسیار متفاوت بوده و هر تیمی می تواند شگفتی ساز شود.

از نکات قابل توجه در این بازی، اجرای دستورات سرمربی خونه به خونه بابل توسط شاگردان نگونام بود که با پوشش دادن به فضاهای خالی و بر طرف نمودن نقاط ضعف خود، اجازه قدرت نمایی به حریف برای ایجاد خلق موقعیت را ندادند تا یک پیروزی شیرین نصیب خونه به خونه شود.

با این پیروزی، نفت مسجد سلیمان صدرنشینی را به بادران که پیروز میدان با راه آهن بود تقدیم کرد و خود را تا انجام بازیهای فردا با کسب سه امتیازی که در بازی امروز کسب نمود به امتیاز 8 رساند تا موقتا در جایگاه هفتم جدول قرار بگیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lnwqe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدال استقلالی‌ها را فکری باخت/ اولین باخت مسجدسلیمانی‌ها مقابل مردی لالیگایی!
پیروزی خونه به خونه مقابل نفت مسجدسلیمان؛

اولین گل خورده یاران فکری پس از 480 دقیقه بدون گل خورده!
طلسم دروازه نفت مسجدسلیمان شکسته شد؛