تاریخ انتشار: 1396/07/01 20:17
پیروزی خونه به خونه مقابل نفت مسجدسلیمان؛
کد خبر: 181446

جدال استقلالی‌ها را فکری باخت/ اولین باخت مسجدسلیمانی‌ها مقابل مردی لالیگایی!

از سری مسابقات لیگ یک، نفت مسجدسلیمان اولین باخت خود را در لیگ متحمل شد.
جدال استقلالی‌ها را فکری باخت/ اولین باخت مسجدسلیمانی‌ها مقابل مردی لالیگایی!

 دو تیم نفت مسجدسلیمان و خونه به خونه بابل که هفته قبل به ترتیب مساوی و باخت مقابل رقبای خود کسب کرده بودند، درحالی پای به این مسابقه گذاشتند که نیاز مبرمی به سه امتیاز این بازی داشتند و در نهایت این شاگردان جواد نکونام در تیم خونه به خونه بودند که موفق شدند با تک گل روح الله باقری، حریف خود را شکست دهند و سه امتیاز شیرین در شهر اولین‌ها به بابل بیاورند.

بابلی‌ها که در این فصل دو باخت بد را در مازندران تجربه‌اند، برای سومین بار مقابل یک مازندرانی (محمود فکری) شکست نخوردند و نشان دادند که باخت‌های گذشته یک اتفاق بوده است. باخت نفت مسجدسلیمان اما کمی برای فکری گران تمام شد. فکری، گرچه به حداقل امتیاز این بازی راضی بود، اما حواشی که در طول هفته برای این تیم رخ داد، به شدت روی بازیکنان این تیم تاثیر گذار بود و اصلا نفت همیشگی را شاهد نبودیم.

بابلی‌ها با این پیروزی 8 امتیازه شدند و به رده هفتم جدول صعود کردند و در آن سو نیز نفت مسجدسلیمان با همان 13 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفته است.

ترکیب دو تیم

نفت مسجدسلیمان: یوسف بهزادی - مجید ایوبی - علی گودرزی - میلاد خدایی - سعید غلامعلی بیگی - عباس یحیی بیگی - حمید نعمتی - حسین دوستدار - احمد گمار - پیمان میری - احمد حجتی

سرمربی: محمود فکری

خونه به خونه: میر رسول حسینی - سجاد مشکل پور - محمد قریشی - حمید دیوسالار - فرشاد فرجی - مهران امیری - میلاد ابطحی - مهدی خیری - هادی خیری - محمد قاسمی نژاد - روح الله باقری

سرمربی: جواد نکونام


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ydoqa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی نفت مسجدسلیمان-خونه به خونه؛ دو استقلالی به هم رسیدند
تقابل بهترین خط حمله با بهترین خط دفاعی؛

آفاقی: بردن خونه‌به‌خونه با کمک هواداران دور از دسترس نیست
اختصاصی| مهاجم نفت مسجدسلیمان مطرح کرد؛