تاریخ انتشار: 1395/12/12 15:50
اختصاصی| مهاجم نفت مسجدسلیمان مطرح کرد؛
کد خبر: 225674

آفاقی: بردن خونه‌به‌خونه با کمک هواداران دور از دسترس نیست

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان هفته آینده میزبان خونه به خونه خواهد بود.
آفاقی: بردن خونه‌به‌خونه با کمک هواداران دور از دسترس نیست

به گزارش فرتاک ورزشی، اکبر افاقی بازیکن فصل گذشته ماشین سازی که با این تیم موفق شد به لیگ برتر صعود کند در رقابت های این فصل لیگ یک پیراهن نفت مسجد سلیمان را بر تن کرد،در مورد شرایط این تیم بحث هایی را بر تن کرد که در ادامه می خوانیم:

*من و چند بازیکن دیگر که با جان و دل برای ماشین سازی بازی کردیم و به نوعی در صعود تیم سهیم بودیم را در کمال بی مهری کنار گذاشتن و قید همکاری با ما را زدند. من هم از چند تیم خوب پیشنهاد داشتم که پس از مشورت با بزرگان تصمیم گرفتم که به پیشنهاد نفت مسجد سلیمان  بله بگویم و شاگرد اقای بختیاری زاده شوم.

*شرایط خودم در تیم در اوایل فصل خوب نبود اما هر چه گذشت با تمرینات خوبی که پشت سر گذاشتم رفته رفته بهتر شد و الان نیز به شرایط ارمانی خود رسیده ام و تمام تلاش خود را بکار می گیرم تا برای نفت، مثمر ثمر باشم.

*بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما تیم خیبر از تک موقعیت خود نهایت بهره را بردند و توانستند دروازه ما را باز کنند،پس از گل نیز فرصت های متعددی را روی دروازه خیبر خلق کردیم که با بد شانسی این فرصت ها به هدر رفت ،البته داوری نیز در باخت ما مقصر بود،نمی دانم چرا هیچ وقت به سود ما اشتباه نمی کنند و همیشه به ضرر تیم ما سوت می زنند.

*مسلما بازی سختی می باشد چرا که خونه به خونه مهره های قابلی را در اختیار دارد و البته باید مقابل مربی سابق خود به میدان بروم که باعث پیشرفت من در فوتبال شد و تا اخر عمرم محبت او را فراموش نمی کنم و از تمامی هواداران تیم مان می خواهم که همانند گذشته تیم رادحمایت کنند چرا که بردن خونه به خونه با کمک هواداران دور از دسترس نیست.

*شک نکنید که تیم ما در لیگ می ماند چرا که با وجود بازیکنان و کادر فنی خوب و علی الخصوص حمایت هواداران خونگرم مان به این مهم می رسیم.

*در پایان نیز از تمامی هواداران خوب نفت مسجد سلیمان تشکر می کنم چرا که همیشه برای ما قوت قلب بودند و در سرما و گرما از تیم حمایت کردند،انشالاه که بتوانیم محبت این عزیزان را در پایان لیگ جبران کنیم.

مصاحبه: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27b9jd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار خونه به خونه-نفت مسجدسلیمان(3-0)

خونه به خونه هم چنان اندرخم یک کوچه!
اختصاصی| امیدها در صدر، بزرگسالان در میانه های جدول؛