تاریخ انتشار: 1395/12/11 21:11
اختصاصی| سخنان سرمربی خونه به خونه درخصوص تبانی سال گذشته؛
کد خبر: 225807

دست نشان: اتهامات به ابراهیم‌پور سبب شد تا وی به پرسپولیس نرود/ پاسخگوی عواطف این جوان کیست؟

سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه مازندران درخصوص اتهام تبانی فصل گذشته با فرتاک ورزشی سخن گفت صحبت کرد.
دست نشان: اتهامات به ابراهیم‌پور سبب شد تا وی به پرسپولیس نرود/ پاسخگوی عواطف این جوان کیست؟

به گزارش فرتاک ورزشی، فصل گذشته و درحالی که نادر دست نشان مربی قائمشهری، روی نیمکت صنعت نفت آبادان نشسته بود، روبه روی تیم نساجی ایستاد و در قائمشهر موفق شد بانتیجه 4-1 این تیم را شکست دهد که آن زمان، سعید ابراهیم پور، دروازه بان فعلی ایرانجوان در دروازه نساجی قرار داشت.

این شکست سنگین سبب شد تا بسیاری به این بازی مشکوک شوند و به سعید ابراهیم پور و نادر دست نشان اتهام تبانی زدند. همین اتهام زنی ها سبب شد تا ابراهیم پور نتواند به پرسپولیس منتقل شود و بازی این هفته خونه به خونه مقابل ایرانجوان، تقابل مجدد ابراهیم پور و دست نشان بود.

نادر دست نشان در پایان بازی درخصوص اتهام تبانی فصل گذشته گفت: هر بازیکنی برای خودش شخصیت دارد و این حرف ها قشنگ نیست که بگویم فلان بازیکن تبانی کرد تا من در قائمشهر نتیجه بگیرم و چه بسا اگر ابراهیم پور در دروازه نساجی نمی‌بود، نتیجه بدتری رخ می‌داد.

وی ادامه داد: این مشکل مدیران ما است که متاسفانه چون حرفه ای نیستند به این مسائل دامن می‌زنند و بعد از بازی یکی از مسئولین نساجی گفت که تبانی شده و همین حرف ساده سبب شد تا با آبروی جوان اول فوتبال کشور بازی شود. این اتهاماتی که سال گذشته به سعید ابراهیم پور زدند باعث شد تا این جوان مسیر زندگی اش عوض شد و خدا جای حق نشسته و حتما حق سعید را به وی خواهد داد.

دست نشان با ناراحتی افزود: امیدوارم شرایطی شود که هرکسی نتواند خیلی راحت تهمت تبانی بزند و امیدوارم فدراسیون و یا مراجعی که باید پیگیر این مسائل شوند، ورود کندد تا دست آدم های کثیف از فوتبال کشور بریده شود. نمی توانم بگویم در فوتبال ما تبانی نیست، تبانی وجود دارد اما اهل فن و کسانی که در جریان این امورهستند باید پاسخگو باشند نه آدم هایی که هنوز با الفبای فوتبال آشنا نیستند.

دست نشان در پایان با تبریک به سعید ابراهیم پور و تیم ایرانجوان گفت: تبریک می‌گویم به سعید مفتخر که ابراهیم پور را در درون دروازه گذاشتند و او نیز بدون حاشیه به کارش پایان داد. 3 توپ درون محوطه جریمه ما آمد که دوتای آنها تبدیل به گل شد و دروازه بان ما روز بدش بود و نمی توانیم بگوییم چون دو گل خورده پس تبانی کرده است!!

خبرنگار: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d8zem

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دست نشان هم خونه به خونه را احیاء نکرد
اختصاصی| نادر هم دوای درد خونه به خونه نبود؛

ابراهیم‌پور مرد محبوب سکوهای هفت تیر بابل
اختصاصی| بازیکنی که در تشویق شد اما به چشم مسئولین نیامد؛

تقابل سعید ابراهیم پور با بچه محل‎ها
اختصاصی| بازگشت ابراهیم پور به خانه؛