تاریخ انتشار: 1395/12/10 22:35
اختصاصی| نادر هم دوای درد خونه به خونه نبود؛
کد خبر: 226032

دست نشان هم خونه به خونه را احیاء نکرد

خونه به خونه در روزی که تیم های صدر جدولی مساوی کردند و می توانست با پیروزی بر تیم ایرانجوان بوشهر فاصله خود را کم تر کند، به این تیم پایین جدولی باخت تا بوشهری ها را کمی از منطقه خطر و سقوط دور کرده و خود را هم برای جبران عقب ماندگی امتیازات به دردسربی اندازد تا ثابت شود که مستحق صعود به لیگ برتر نمی باشد!
دست نشان هم خونه به خونه را احیاء نکرد

به گزارش فرتاک ورزشی، خونه به خونه در حالی سه امتیاز این دیدار را از دست داد که در بابل در میان آن همه هوادار به میدان آمده بود اما هیج نشانی  از یک تیم با برنامه و هدفمند از خود به نمایش نگذاشت و جدا از اشتباهات فراوانی که در بین بازیکنان وجود داشت، یک جوان ۱۷ ساله در تیم حریف هر چه خواست کرد. مهدی قائدی دو گل زد تا تک گل محمد غلامی هم بی اثر شود.

فاصله خونه به خونه با تیم سپیدرود رشت صدرنشین به ۹ امتیاز رسید، یعنی با یک سهل انگاری اساسی درست و حسابی از صعود دور شد و با ۳۸ امتیاز از۲۶ بازی یک کارنامه ضعیف تا اینجای کار برای خود باقی گذاشته است و باید منتظر همراه شدن ابر و باد و مه و خورشید و فلک باشند تا دست به دست هم بدهند و این تیم را مدعی لیگ برتر نمایند و گرنه نادر هم نتوانست دعوای درد خونه به خونه باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e9pdy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نادر دست نشان سرمربی خونه به خونه شد

ابراهیم‌پور مرد محبوب سکوهای هفت تیر بابل
اختصاصی| بازیکنی که در تشویق شد اما به چشم مسئولین نیامد؛

بازیکنان خونه به خونه مازندران 10 درصد جریمه مالی شدند
بابت شکست خانگی مقابل ایرانجوان بوشهر؛