تاریخ انتشار: 1396/06/31 22:28
تقابل بهترین خط حمله با بهترین خط دفاعی؛
کد خبر: 181586

پیش بازی نفت مسجدسلیمان-خونه به خونه؛ دو استقلالی به هم رسیدند

دو تیم نفت مسجدسلیمان و خونه به خونه از سری مسابقات لیگ یک در هفته ششم باید در ورزشگاه شهید محمدی مسجدسلیمان به مصاف هم بروند.
پیش بازی نفت مسجدسلیمان-خونه به خونه؛ دو استقلالی به هم رسیدند

 نفتی‌ها باید به مصاف تیم خونه به خونه بروند. تیمی که هفته گذشته در وقت‌های اضافه در عرض چهار دقیقه سه امتیاز را به تیم فجرسپاسی هدیه کرد و بعد از آن مسابقه جواد نکونام مصاحبه‌ای تند علیه تیم فجر و داوران انجام داد و کلی حواشی دیگر که در پایان این بازی رخ داد.

تقابل شاگردان محمود فکری که بی‌حاشیه هستند با تیم  پرحاشیه  خونه به خونه دیدنی خواهد بود. فکری می‌داند اگر امتیاز از دست بدهد ممکن است صدرنشینی را هم از دست بدهد. اما در صورت امتیاز از دست دادن نفت مسجدسلیمان و بادران تهران، تیمهای دیگر مدعی میتوانند با پیروزی مقابل حریفانشان صدرنشین لیگ شوند.

تیم نفت مسجدسلیمان با تنها یک گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ را تا پایان هفته پنجم در اختیار دارد و در مقابل تیم خونه به خونه با زدن هشت گل و خوردن شش گل هر چقدر در امر تهاجمی خوب کار کردند اما در خط دفاعی ضعیف کار کرده و همین امر باعث کسب نتایج ضعیف این تیم شده است.

تیمی که در دقیقه نود بازی در عرض چهار دقیقه دو گل دریافت میکند و نتیجه پیروزی را با باخت عوض میکند، مشخص است که بازیکنان این تیم تمرکز کافی نداشته اند و اگر در مقابل صدرنشین لیگ مغلوب شوند کار جواد نکونام برای ادامه بسیار سخت خواهد شد، زیرا مالکان این تیم خصوصی در سال های اخیر ثابت کرده اند که در امر اخراج سرمربی بی رحم بوده اند و شاید بعد از اکبر میثاقیان اینبار جواد نکونام را راهی شالیکوبی کنند.

ترکیب احتمالی دو تیم

نفت م.سلیمان: یوسف بهزادی - مجید ایوبی - علی گودرزی - سعید غلام بیگی - میلاد خدایی - حمید نعمتی - عباس یحیی بیگی - محمد علینژاد - بهرام احمدی - احمد داوودی - پیمان میری

سرمربی: محمود فکری

خونه به خونه: میررسول حسینی - حمید رضا دیو سالار - فرشاد فرجی - محمد قریشی - میلاد ابطحی - مهرداد حیدری - مهدی خیری - محمد قاسمی نژاد - مهران امیری - هادی خیری - روح الله باقری

سرمربی: جواد نکونام



کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nnpxr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خونه به خونه مُرد تا برد/ سلام فکری به قعرنشینان!
هفته بیست و هفتم لیگ یک؛

آفاقی: بردن خونه‌به‌خونه با کمک هواداران دور از دسترس نیست
اختصاصی| مهاجم نفت مسجدسلیمان مطرح کرد؛

تصاویر/ دیدار خونه به خونه و فجرسپاسی
از نگاه دوربین آبتین علی نیا؛