تاریخ انتشار: 1397/11/14 14:54
کد خبر: 111416

ایمانی: پولی بیشتر از آنچه گرفتم برای جدایی از نفت دادم

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفت: تبریز و تراکتورسازی به نوعی خانه من است و خوشحالم که به خانه‌ام آمدم.
ایمانی: پولی بیشتر از آنچه گرفتم برای جدایی از نفت دادم

اکبر ایمانی در آخرین روز نقل و انتقالات با عقد قراردادی به تراکتورسازی تبریز پیوست. طی یکی دو سال گذشته همواره بحث حضور این هافبک فوتبال ایران در باشگاه تراکتورسازی مطرح بوده که در نهایت روز گذشته این اتفاق عملی شد.

ایمانی در رابطه با حضورش در تراکتورسازی صحبت‌های زیر را انجام داد.

در مورد حضور در تراکتورسازی صحبت می‌کنید.

از قبل علاقه‌ام را نسبت به حضور در تراکتورسازی نشان داده بودم و خیلی دوست داشتم بتوانم در این تیم حضور یابم. اول فصل دوست داشتم به تراکتورسازی بیایم اما این اتفاق نیفتاد و خیلی خوشحالم که از الان به تراکتورسازی آمدم و با تمام وجود برای این تیم بازی می‌کنم. تبریز و تراکتورسازی به نوعی خانه من است و خوشحالم که در خانه خودم حضور یافتم. 

با وجود عدم حضور در تراکتورسازی رابطه خوبی با هواداران دارید و چه ابتدای فصل و چه در نیم فصل درخواست زیادی از سوی آنها برای حضورت در تراکتورسازی مطرح شد.

هواداران به من لطف دارند. من بارها قبل از حضور در تراکتورسازی علاقه‌ام را به تراکتورسازی و هواداران ابراز کرده بودم. امیدوارم بتوانم بهترین بازی‌ها را برای تراکتورسازی انجام دهم و در پایان فصل با کسب قهرمانی آنها را شاد کنیم.

شماره پیراهنت در تراکتورسازی مشخص شد؟

به احتمال فراوان شماره ۶۶ را به تن می‌کنم.

دلیل پوشیدن پیراهن شماره ۶۶ چیست؟

من پیراهن شماره ۶ را دوست دارم اما چون این پیراهن در اختیار بازیکن دیگری بود ۶۶ را به تن می‌کنم.

شرایط تراکتورسازی را با حضور مربی جدید چطور ارزیابی می‌کنی؟

یک مربی بزرگ بالا سر تراکتورسازی حضور دارد و بازیکنان قوی در تیم هستند. کاپیتان‌های تیم ملی در تراکتورسازی هستند و انتظارات از تیم بالا است. امیدوارم امسال بتوانیم قهرمان شویم. محمدرضا زنوزی مالک باشگاه بهترین نفرات را برای شادی دل هواداران جذب کرده امیدوارم بتوانیم دل مردم را شاد کنیم و جواب این زحمات را با قهرمانی بدهیم.

بحث جدایی‌ات از نفت آبادان هم با مشکلات و حواشی زیادی همراه بود. در نهایت چطور توانستی جدا شوی؟

بارها اعلام کرده بودم مشکل خانوادگی دارم و همسرم نمی‌تواند در آبادان بماند به همین خاطر دوست داشتم مجوز جدایی من را صادر کنند. هر روز به باشگاه می‌رفتم و درخواست می‌کردم رضایت‌نامه‌ام را بدهند، واقعاً دیگر روحیه نداشتم و حتی نمی‌توانستم درست تمرین کنم. فکر می‌کنم این جدایی به سود هر دو طرف شد.

برای اینکه رضایت‌نامه‌ات صادر شود از مبلغ زیادی از قراردادت گذشتی؟ 

بحث بخشیدن بخشی از قراردادم نبود، من خیلی بیشتر از آن پولی که از باشگاه دریافت کردم را به نفت آبادان دادم تا فسخ قراردادم را بگیرم. نباید به این شکل رفتار می‌شد، من نیم فصل در نفت آبادان بازی کردم و همه تلاشم را انجام دادم. به مسئولان می‌گفتم یک مقدار هم به من رحم کنند چرا که ما هم خانواده داریم. درست است که الان با مشکل روبرو شدند ولی در نیم فصل اول از هیچ تلاشی دریغ نکردم. به هر حال این اتفاقات پیش آمد اما من خیلی اذیت شدم. همه این اذیت‌ها به این مسئله می‌ارزید که الان توانستم به تراکتورسازی بیایم و در خدمت این تیم باشم. به هر حال شرایط خانوادگی من به شکلی بود که خانواده‌ام نمی‌توانستند در آبادان بمانند و حضور در تبریز برایشان راحت‌تر بود.

از مسئولان نفت آبادان ناراحت هستی؟ 

دیگر این مسائل گذشته و من سعی می‌کنم تمرکزم را روی تیم جدیدم بگذارم. مدیریت باشگاه نفت هم زیر فشار بود، چرا که هواداران به من علاقه داشتند و به باشگاه بابت جدایی من اعتراض می‌کردند. من نیم فصل در نفت آبادان خوب یا بد بازی کردم و سرمربی هم مخالف رفتنم بود در نهایت با توجه به شرایطی که به وجود آمد خدا رحم کرد و در روز پایانی توانستم جدا شوم. اگر زنوزی نبود نمی‌توانستم هیچ وقت به تراکتورسازی بیایم و او تلاش زیادی کرد. از عباس الیاسی و زنوزی و همه کسانی که در این راستا تلاش کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم این زحمت‌ها را جبران کنم.

 و صحبت پایانی...

جا دارد از هواداران نفت آبادان تشکر کنم، به آنها علاقه زیادی دارم اما شرایطی وجود داشت که نمی‌توانستم در آنجا کارم را ادامه دهم، برای نفت آبادان بهترین آرزوها را دارم و امیدوارم مردم آبادان همیشه خوشحال باشند. الان هم دیگر در خدمت تراکتورسازی هستم و خوشحالم که می‌توانم به تیمی که عاشقانه دوستش دارم خدمت کنم و هر تلاشی که از دستم بر بیاید انجام می‌دهم. امیدوارم فصل خوبی را با هواداران سر بگذاریم و بتوانیم با تراکتورسازی و پرشورترین هواداران فوتبال ایران به مقام قهرمانی برسیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pd5md

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره سابق صنعت نفت به تراکتورسازی پیوست