تاریخ انتشار: 1397/09/09 23:23
کد خبر: 119588

پیش بازی پارس جنوبی - تراکتورسازی؛ جدال بر سر مدعی ماندن

از چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های پارس جنوبی و تراکتورسازی از ساعت 15:00 در ورزشگاه تختی جم رو در روی یکدیگر قرار می گیرند.
پیش بازی پارس جنوبی - تراکتورسازی؛ جدال بر سر مدعی ماندن

تیم فوتبال پارس جنوبی پس از پیروزی مقابل ذوب آهن، پای به این دیدار می گذارد. شاگردان تارتار به لیل حل نشدن مشکلات مالی خود دست به اعتصاب زدند و دو روز تمرین نکردند. پارس جنوبی با 19 امتیاز و یک بازی کمتر در رتبه 6 قرار دارد. شاگردان تارتار در این فصل لیگ برتر، در زمین خودی عملکرد بسیار خوبی از خود به جا گذاشته اند. پیروزی مقابل استقلال، تساوی مقابل پدیده و سپاهان از نتایج خوب این تیم در ورزشگاه تختی جم بوده است. شاگردان مهدی تارتار در چند هفته اخیرنمایش های درخشانی از خود به جای گذاشته اند. آمادگی بالای محمد نوری می تواند خبر خوبی برای جمی ها باشد. پارس جنوبی برای این دیدار هیچ گونه محرومی ندارد.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که پس از آمدن محمد تقوی نتایج درخشانی کسب کرده است، در هفته گذشته مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با نتیجه 0-0 متوقف شد. جدایی لی اروین و آنتونی استوکس از جمع شاگردان تقوی، کمی کار این تیم را در خط حمله سخت خواهد کرد. شاگردان تقوی با پیروزی های پیاپی خود موفق شدند خود را در جدول رده بندی بالا بیاورند و با کسب 23 امتیاز در رده چهارم قرار دارند. حضور اشکان دژاگه، احسان حاج صفی و مسعود شجاعی، در کنار بازیکنان جوان و مستعد تراکتورسازی این تیم را به تیم بسیار خطرناکی تبدیل کرده است. یوکیا سوگیتا، هافبک ژاپنی و آماده این روزهای تراکتورسازی می تواند برگ برنده این تیم در دیدار مقابل پارس جنوبی باشد. تراکتورسازی برای این دیدار بازیکن محرومی ندارد.

کوبل داوری:

کوپال ناظمی – محمدرضا منصوری – محمد راهی – روح الله شریفی - ناظر: عبود سنگاشکن

66

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pdvkl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دو بازیکن تراکتورسازی در اردوی تیم سابق شان حضور یافتند