تاریخ انتشار: 1397/01/20 16:08
کد خبر: 152888

فخرالدینی: گفته بودم استقلال جدی‌ترین رقیب ماست

مدافع - هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مدعی شد این تیم در تاشکند ازبکستان و با شکست لوکوموتیو جواز راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را کسب خواهد کرد.
فخرالدینی: گفته بودم استقلال جدی‌ترین رقیب ماست

به گزارش فرتاک ورزشی، میلاد فخرالدینی در مورد پیروزی تیمش برابر سپیدرود در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر گفت: بازی مهمی را بردیم و چون رقیبان ما در این هفته پیروز شده بودند، باید سه امتیاز آن را می‌گرفتیم. این درست است که سه گل به سپیدرود زدیم، ولی آنها تیم شایسته‌ای هستند و از ارزش‌های تیم کریمی با یک باخت کم نمی‌شود.

وی در خصوص شانس ذوب‌آهن برای کسب مقام نایب قهرمانی لیگ برتر و اینکه آنها با استقلال و سایپا رقابت دارند، تأکید کرد: من قبلاً گفته بودم که استقلال جدی‌ترین رقیب ماست که تا آخرین هفته با ما رقابت خواهد کرد. سایپا هم الان به کورس مدعیان کسب سهمیه اضافه شده است، ولی ما تلاش می‌کنیم تا مقام نایب قهرمانی را حفظ کنیم.

مدافع - هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به شرایط این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و بازی آخرش با لوکوموتیو در تاشکند تأکید کرد: ما باید الدحیل را می‌بردیم تا کار به بازی آخر نکشد که متأسفانه این‌طور نشد، آنهم در دیداری که مستحق برد در آن بودیم. با این حال کار به بازی آخر کشیده شده و مطمئن باشید در تاشکند صعود خواهیم کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pe5md

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع استقلالی شاگرد قلعه نویی می شود؟