تاریخ انتشار: 1396/11/14 20:09
کد خبر: 161664

نیمکت نشینی زودهنگام سوشا به علت اشتباهات مکرر وی

اشتباهات سوشا مکانی در جام‌حذفی، به قیمت نیمکت‌نشینی او در لیگ برتر تمام شد.
نیمکت نشینی زودهنگام سوشا به علت اشتباهات مکرر وی

صعود استقلال به فینال جام‌حذفی برای سوشا مکانی دردسرساز شد. سوشا مکانی که به اعتقاد خودش بازی بدی مقابل استقلال انجام نداده بود و تقصیر زیادی در حذف تیمش نداشت در بازی این هفته مقابل فولاد خوزستان نیمکت‌نشین شد تا مشخص شود که فراز کمالوند خیلی با او هم عقیده نیست. دروازه‌بانی که برانکو هفته‌ها با او و اشتباهاتش درون دروازه کنار آمد طاقت کمالوند را در کمتر از یک ماه و در چهارمین بازی تمام کرد تا خیلی زود راهی نیمکت شود و جای خودش را به داود نوشی صوفیانی بدهد.

کمالوند پیش از این هم نشان داده که اگر بازیکنی را به نیمکت منتقل کند بازگشت او به تیم کار سختی است. نمونه این قضیه در مورد داریوش شجاعیان اتفاق افتاد که روزهای زیادی را با تصمیم کمالوند روی نیمکت گذراند. در بازی با فولاد، صنعت نفت آبادان تا دقیقه ۹۰ از حریفش پیش بود و گلی هم دریافت نکرده بود تا همه این‌ها در کنار هم کار سوشا را برای بازگشت به ترکیب اصلی سخت‌تر کند. در نهایت دروازه نوشی‌صوفیانی با یک ضربه پنالتی باز شد تا صنعت نفت در این بازی هم نتواند کلین‌شیت کند.

سوشا مکانی هم حتی در روزی که روی نیمکت‌بود حاشیه‌ساز شد و با اعتراضاتی که به داور در صحنه پنالتی داشت، یک کارت زرد را دریافت کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4peoor

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور ستاره سابق استقلالی در فولاد تکذیب شد