تاریخ انتشار: 1396/11/06 22:42
کد خبر: 162816

ظهور ستاره ای دوست داشتنی/ خداحافظ طارمی، سلام علیپور

اگر تا به حال به توانایی‌های علی علیپور با تردید نگاه می‌کردید، اکنون و پس از به ثمر رساندن چهارده گل در لیگ باید به او ایمان آورده باشید. ستاره‌ای بدون ادای ستاره‌ها، بدون حواشی آنها، کاملا در خدمت تیم.
ظهور ستاره ای دوست داشتنی/ خداحافظ طارمی، سلام علیپور

پرسپولیس با دو گل علی علیپور و تک گل منشا موفق شد پیکان را سه بر یک شکست دهد. حضور صادق محرمی در سمت راست پرسپولیس و حرکات ترکیبی او با مسلمان و منشا از همان ابتدا پرسپولیس را در موقعیت هجومی قرار داد و خیلی زود یکی از همان حرکات ترکیبی تبدیل به گل پرسپولیس شد. پرسپولیسی که در لیگ بیش از هر چیز به زدن گل زودهنگام و به خصوص زدن گل در نیمه اول نیاز دارد تا اجازه بازی دفاعی به حریفش را ندهد این بار در برابر پیکان موفق به زدن گل زودهنگام شد تا همانند بازی‌های قبل کارش در نیمه دوم گره نخورد.

پرسپولیس به نسبت بازی قبل روان‌تر بازی کرد. اصل سرعت در پاس دادن در دقایقی از بازی به خوبی بین بازیکنان این تیم رعایت شد و همین موضوع قدرت هجومی پرسپولیس را افزایش داده بود. تعویض‌های خوب برانکو در دقایقی که بازی با اختلاف یک گل در جریان بود باعث شد تا پرسپولیس بتواند گل سوم را هم به ثمر برساند. در حالی که اغلب طرفداران پرسپولیس منتظر تعویض یکی از مهاجمان پرسپولیس بودند اما برانکو علیپور و منشا را در خط حمله نگه داشت تا بتواند گل سوم را برای تمام کردن کار پیکان به ثمر برسانند.

اکثر بازیکنان پرسپولیس روز خوبی را در مقابل پیکان سپری کردند. مسلمان در نیمه اول طراح حملات پرسپولیس بود و در نیمه دوم به خوبی در فاز دفاعی به تیمش کمک کرد. ربیع‌خواه با اعتماد به نفس بیشتر از قبل بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت. جالب اینکه پاس‌های طولی بدون اشتباه و موثری در این بازی داشت که پرسپولیس را بلافاصله از فاز دفاع وارد فاز حمله می‌کرد و این همان بخش از توانایی ربیع‌خواه است که زیاد به چشم نیامده و با افزایش اعتماد به نفس می‌تواند از آن بهتر استفاده نماید.

اگر تا به حال به توانایی‌های علی علیپور با تردید نگاه می‌کردید، اکنون و پس از به ثمر رساندن چهارده گل در لیگ باید به او ایمان آورده باشید. ستاره‌ای بدون ادای ستاره‌ها، بدون حواشی آنها، کاملا در خدمت تیم. در شرایطی که پرسپولیسی‌ها اخیرا درگیر ماجراهای رفتن طارمی و صحبت‌های او بودند، ستاره‌ای به نام علیپور با زدن چهارده گل و دو گل کمتر از شانزده گل طارمی در اولین فصل آقای گلی‌اش، و با نمایش نوشته‌ای با مضمون «عاشق پرسپولیسم» هواداران پرسپولیس را به داشتن یک ستاره واقعی که لوس‌بازی‌های امثال طارمی را ندارد امیدوار کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pezor

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس سه بازی مانده به اتمام لیگ قهرمان میشود/ اگر طارمی محروم نمیشد الان همزمان با علیپور آقای گل بودند