تاریخ انتشار: 1395/09/27 14:33
کد خبر: 242388

سکته اصفهانی‌ها به قلب لیگ/ قرمزها قربانی شدند

دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن با برتری در مقابل صدرنشینان لیگ معدالات قهرمانی نیم فصل را برای یک هفته دیگر حل نشده باقی گذاشتند.
سکته اصفهانی‌ها به قلب لیگ/ قرمزها قربانی شدند

دوشنبه شب هفته گذشته که عادل فردوسی‌پور در برنامه 90 دست به انجام نظرسنجی برای تعیین قهرمان نیم فصل زد شاید فکرش را هم نمی‌کرد که هر 2 تیم حاضر در این نظرسنجی قربانی فوتبال اصفهان شوند.
اما درست بعد از چهار روز

اگر حسینی بتواند این هیجان ناشی از برتری جویی تیمش را کنترل کند و استفاده درستی از آن داشته باشد ذوب‌آهن ظرفیت قهرمانی در لیگ را هم خواهد داشت
 

که پرسپولیس موفق شد در دنیای مجازی به عنوان قهرمانی برسد شاگردان برانکو ایوانکوویچ اولین باخت لیگ برتری خودشان را در مقابل ذوب‌آهن به چشم دیدند تا رقابت برای تعیین قهرمان نیم فصل یک هفته دیگر هم طول بکشد.
باخت پرسپولیس در اصفهان علاوه بر اینکه اتفاق مهم هفته چهاردهم بود خط تیره باخت‌های پرسپولیس در جدول رده‌بندی را هم پاک کرد تا فاصله قرمزها با سایر تیم‌ها بیشتر از قبل نشود. ثبت پنج برد متوالی از جانب ذوب‌آهن آن هم در مقابل تیم‌های ریز و درشت لیگ نشان می‌دهد که نماینده فوتبال اصفهان در بهترین روزهای خودش به سر می‌برد و اگر حسینی بتواند این هیجان ناشی از برتری جویی تیمش را کنترل کند و استفاده درستی از آن داشته باشد ذوب‌آهن ظرفیت قهرمانی در لیگ را هم خواهد داشت. ذوب‌آهن این روزها هم منطقی بازی می‌کند و هم به هیچ تیمی باج نمی‌دهد تا فوتبال اصفهان بعد از

بردن تراکتورسازی در لیگ امسال برای همه تیم‌های لیگ برتری تبدیل به یک اتفاق غیر ممکن شده بود و در تمامی 13 هفته گذشته حتی تیم‌های پرسپولیس و استقلال هم موفق به انجام این کار نشده بودند اما سپاهان در دومین هفته متوالی رنگ برد را دید
 

مدت‌ها شاهد قدرت‌نمایی همزمان 2 نماینده با سابقه‌اش باشد.
سرریز سپاهان در تبریز
آخرین باری که سپاهان در تبریز به دیدار تراکتورسازی رفت و به این تیم باخت زمانی بود که مهدی شریفی دروازه تیم سابق خودش را باز کرد تا با چشمانی اشکبار زمین را ترک کند اما این‌بار تاریخ به نوعی دیگر برای تراکتورسازی تکرار شد و احسان حاج‌صفی که هنوز اخراجش با پیراهن تراکتورسازی در آن بازی معروف مقابل استقلال از یاد نرفته دروازه تیم سابقش را باز کرد و همین گل دوم عاملی برای برتری سپاهان شد.
بردن تراکتورسازی در لیگ امسال برای همه تیم‌های لیگ برتری تبدیل به یک اتفاق غیر ممکن شده بود و در تمامی 13 هفته گذشته حتی تیم‌های پرسپولیس و استقلال هم موفق به انجام این کار نشده بودند اما سپاهان در دومین هفته متوالی رنگ برد را دید تا از امروز دیگر لیگ شانزدهم توجه ویژه‌تری به سپاهان داشته باشد. 6 امتیاز بازی مقابل صبا و تراکتورسازی یعنی سپاهان می‌تواند به این تیم امیدوار باشد اما این پایان کار سپاهان نیست و آنها در هفته آخر لیگ باید از استقلال میزبانی کنند و سه امتیاز این مسابقه شرایط را برای تیم ویسی به طرز شگفت‌انگیزی خوب خواهد کرد تا زردها نیم فصل بد خودشان را به خوبی و خوشی به پایان برسانند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pgaja

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احتمال تغییر پست ماهینی در بازی با ذوب آهن