تاریخ انتشار: 1395/09/30 00:45
کد خبر: 241816

حیدری در گفت و گو با فرتاک ورزشی: باخت مقابل تراکتور چیزی از ارزش‌های گچساران کم نمی‌کند

مرتضی حیدری بازیکن تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در دیدار مقابل فولاد به دلیل مصدومیت حضور نداشت و او خود را برای دیدار با تراکتورسازی و ارسال توپ‌های خوب برای هم‌تیمی‌ها آماده کرده است.
حیدری در گفت و گو با فرتاک ورزشی: باخت مقابل تراکتور چیزی از ارزش‌های گچساران کم نمی‌کند

حیدری درباره رویارویی با تراکتورسازی به خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: دیدار با تراکتورسازی مسلما بازی سختی است و ما مقابل یکی از بهترین تیم های ایران بازی می کنیم اما کادرفنی و بازیکنان تیم ما با پیروزی مقابل استقلال‌خوزستان و فولاد نشان دادند که از پس بازی های مهم و سخت برمی‌آیند. هرچند نتیجه خوبی در این بازی رقم نخورد. شکست مقابل سرخپوشان تبریزی‌ها از شایستگی‌های تیم مان کم نمی کند؛ اما با تمام وجودمان برای موفقیت و شاد کردن دل هواداران و مردم شهر گچساران مقابل تراکتور حاضر می شویم.

وی درباره نتایجی که تا به اینجا در رقابت‌های لیگ دسته دوم گرفته‌اند هم خاطرنشان کرد: یک بازی کمتر از سایر رقبا داشته‌ایم که اگر این بازی را پیروز شویم در رتبه دوم جدول قرار می گیریم. تیم ما از روز اول به شکلی بسته شد که همه هم قسم شدیم به لیگ دسته اول صعود کنیم. نفت و گاز گچساران شرایط خوبی دارد و اکثر بازیکنان این تیم باتجربه لیگ یک و لیگ‌برتر در اینجا حضور دارند و هدف اصلی مان صعود به لیگ‌ دسته اول حالا چه به طور مستقیم و چه به صورت پلی‌آف.

حیدری عملکرد خود را این طور توصیف می‌کند: با ارسال 5پاس گل برای تیمم موثر بودم و عملکرد خوبی داشتم و این پاسخ زحمات هم‌تیمی‌ها و اعتماد کادرفنی است. امیدوارم تا آخر فصل هم همین طوری برای تیمم مفید و موثر واقع شوم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pgejo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نفت و گاز گچساران بدنبال شگفتی دیگر در جام حذفی/ نقشه هایی برای شکست تراکتورسازی