تاریخ انتشار: 1395/10/03 20:35
کد خبر: 240940

اختصاصی/ راه آهن با استحقاری تمام کرد و به اردوی کرمانشاه می ورد

باشگاه راه آهن تهران سکان هدایت فنی خود را به طور رسمی به دستان فرشید استحقاری سپرد.
اختصاصی/ راه آهن با استحقاری تمام کرد و به اردوی کرمانشاه می ورد

باشگاه راه آهن تهران در نیم فصل اول رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور در سالجاری با هدایت مهدی پاشازاده لیگ را به پایان رساند تا با مشکلات عدیده مالی که با آن مواجه است روزهای سختی را هم چنان پشت سر بگذارد.

پاشازاده با رفتنش از این تیم، شرایط را برای حضور یک مربی دیگر فراهم نمود و همان طور که فرتاک ورزشی به عنوان اولین رسانه خبر داده بود، مهم ترین گزینه برای نشستن بر روی نیمکت این تیم باسابقه، کسی نبود به غیر از فرشید استحقاری که در نهایت نیز این اتفاق افتاد و این مربی سکان هدایت راه آهن را بدست گرفت.

بر اساس خبرهای رسیده به فرتاک ورزشی، این مربی از فردا کار خود را رسما آغاز خواهد کرد و در روز یکشنبه به همراه بازیکنان اردویی 5 روزه را در کرمانشاه آغاز خواهند کرد تا خود را برای رقابت های برگشت مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور آماده نمایند.

لازم به ذکر است که راه آهن در نیم فصل اول از 17 بازی برگزار شده دارای 25 امتیاز و در مکان هفتم جدول قرار دارد و اگر نتواند مشکلات مالی را بر طرف نماید نباید انتظارات زیادی از نتیجه گیری داشته باشد و ای کاش مسئولین دادستانی که این تیم را در توقیف خود دارند قدری نسبت به این موضوع حساس بوده و بفکر چاره ای برای رفع مشکلات موجود باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pgmw6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ مربی بادران سرمربی راه آهن می شود