تاریخ انتشار: 1395/10/02 04:00
اختصاصی/
کد خبر: 241358

مدیرعامل باشگاه راه آهن: خرمزی جز گزینه های ما نبوده که با او مذاکره کنیم

در خبرها اعلام شده بود که محمود خرمزی یکی از گزینه های سرمربیگری راه آهن تهران بوده که نپذیرفته است.
مدیرعامل باشگاه راه آهن: خرمزی جز گزینه های ما نبوده که با او مذاکره  کنیم

باشگاه راه آهن تهران بعد از جدایی مهدی پاشازاده از سرمربیگری این تیم به دلیل مشکلات مالی، بدنبال انتخاب سرمربی بوده تا تمرینات خود را برای حضور در نیم فصل دوم لیگ دسته اول آعاز نماید که در این راستا گزینه های متعددی مد نظر بمدیران این باشگاه قرار دارند تا با یکی از آنها به توافق برسند.

یکی از  مربیانی که در خبرها از او نام برده شده بود، محمودخرمزی می باشد. این مربی نیز در سایت بوشهر با تایید این مطلب اعلام نموده بود که این پیشنهاد را نپذیرفته است که بر همین اساس مدیرعامل باشگاه راه آهن ضمن تماس با سایت فرتاک ورزشی، خبر اعلام شده را تکذیب نمود.

دکتر حسین رشیدی در گفت و گو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: ضمن احترامی که برای آقای خرمزی قائل هستیم اعلام می کنیم که هیچ گونه گفت و گویی با ایشان برای پذیرش سرمربیگری راه آهن نداشته ایم و این مربی جز گزینه های ما نبوده است که بخواهیم با او مذاکره ای داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه راه آهن تهران در ادامه سخنان خود گفت: ظرف دو سه روز آینده سرمربی را اعلام و ان شالله تمرینات برای حضور در نیم فصل دوم رقابت های لیگ یک را شروع خواهیم نمود که امیدواریم بتوانیم در این فرصت نیز مشکلات مالی را برطرف نماییم.

لازم به ذکر است که راه آهن تهران در نیم فصل اول رقابت های لیگ دسته اول کشور از 17 بازی برگزار شده دارای 25 امتیاز و در رده هفتم جدول قرار دارد و فاصله اش با صدرنشین جدول شپیدرود رشت 9 امتیاز و با تیم دوم جدول یعنی ملوان، تنها 5 امتیاز اختلاف دارد و با تمام مشکلاتی از از نظر مالی در نیم فصل اول گریبانگیر این باشگاه بود، نتایج مناسبی را کسب نموده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j87yz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاشازاده راه آهن را به مقصد لیگ برتر ترک کرد!