تاریخ انتشار: 1395/10/12 02:29
کد خبر: 238964

تمایل سوانسی به جذب دستیار کارلو آنچلوتی

سوانسی به همکاری با کمک مربی بایرن مونیخ علاقه‌مند است.
تمایل سوانسی به جذب دستیار کارلو آنچلوتی

 پل کلمنت اگر چه مدت کوتاهی را در جایگاه سرمربی تیم دسته دومی دربی کانتی در لیگ جزیره تجربه کرد، اما به غیر از آن تقریبا همیشه و همه جا دستیار و همراه کارلو آنچلوتی بوده است. حال به نظر می‌رسد کارلتو باید مراقب باشد چرا که شنیده شده بریتانیا بار دیگر کلمنت را به سوی خود می‌خواند.

به گزارش abendzeitung.de، فصل گذشته زمانی که آنچلوتی به استراحت می‌پرداخت و هدایت هیچ تیمی را بر عهده نداشت، کلمنت به جزیره رفت و بر رأس کادر فنی دربی کانتی تکیه زد اما هشتم فوریه امسال و زمانی که تیمش در رتبه پنجم جدول قرار گرفته بود از کار بر کنار شد. پس از آن اصلا دور از ذهن نبود که این مربی 44 ساله انگلیسی دوباره نزد آنچلوتی بازگردد و او را در چالش بایرن مونیخ نیز همراهی کند. امروز Kicker نوشت کلمنت به رغم اعتبار قراردادش تا 2019 پیشنهادی از سوانسی سیتی دریافت نموده است. این تیم سپتامبر سال جاری نیز تماس‌هایی با او برقرار کرده بود اما در نهایت با باب بردلی به توافق دست پیدا کرد. از آنجایی که بردلی هفته گذشته از سمت خود اخراج شد، نام کلمنت دوباره برای این تیم مطرح گردیده است.  

گفتنی است کلمنت و آنچلوتی در چلسی، پاری سن ژرمن، رئال مادرید و بایرن مونیخ با یکدیگر به همکاری پرداخته و همراه با هم هشت جام قهرمانی به دست آورده‌اند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pgyll

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آنچلوتی: باید بهتر می‌شدیم که شدیم