تاریخ انتشار: 1396/03/17 20:34
کد خبر: 205364

هیات مدیره ذوب آهن مراقب فعالیت افراد بدسابقه باشد

هیات مدیره باشگاه ذوب آهن باید مراقب افراد بد سابقه در فوتبال ایران باشد و زیر بار سرمربی تحمیلی نرود.
هیات مدیره ذوب آهن مراقب فعالیت افراد بدسابقه باشد

 ، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان یکی از تیم‌های با شخصیت فوتبال ایران و آسیاست. تیمی که با اتکا به جوانگرایی و کشف استعدادها توانسته در فوتبال ایران توانایی هایش را بارها به  اثبات برساند. با این حال تیم ذوب آهن هنوز سرمربی فصل آینده خود را نشناخته است.

گزینه‌های مختلف و متنوعی برای سرمربیگری این تیم مطرح می‌شود. از امیر قلعه نویی گرفته تا اسکوچیچ، صالح و امید نمازی و منصور ابراهیم زاده. نگاهی به این مربیان نشان می دهد که هر کدام از آنها سبک های متفاوتی در مربیگری دارند. مدیران باشگاه ذوب آهن باید با توجه به توانایی های بازیکنان شان و بودجه محدودی که این تیم دارد بهترین گزینه را برای سرمربیگری انتخاب کنند.

قطعا مربی که همواره دوست دارد بازیکنان اسم و رسم دار را جذب کند و هزینه های گزافی بر روی دوش باشگاه بگذارد نمی تواند گزینه مناسبی برای سرمربیگری تیم ذوب آهن باشد. متاسفانه شنیده می شود که برخی از چهره های بدنام فوتبال ایران که همواره در سایه حرکت می کنند و مدیران باشگاه ها را وادار به تصمیم سازی به سود خود می کنند این بار هم در اصفهان فعال شده اند.

این افراد که سوابق تاریکی در فعالیت های بدون مجوزشان در فوتبال ایران به ثبت رسیده اکنون در نصف جهان با تمام توان به دنبال تحت تاثیر قرار دادن مدیران خوشنام باشگاه ذوب آهن هستند تا گزینه مورد نظرشان را به باشگاه ذوب آهن تحمیل کنند.

اعضای هیات مدیره باشگاه ذوب آهن باید هوشیارانه تر از گذشته عمل کنند و بدانند آخرین فینالیست ایرانی لیگ قهرمانان آسیا نه با اسم ها که با جوانان جویای نام توانست به فینال لیگ قهرمانان برسد و اکنون هم ذوب آهن این باشگاه با شخصیت باید بر همان رویه خوب گذشته خود حرکت کند و نباید به دنبال جذب ستاره های گرانقیمت برود که در آنصورت ممکن است عاقبت تلخی برای ذوب آهن رقم بخورد. بنابراین باید مربی برای فصل آینده انتخاب شود که انگیزه های کاری فراوانی برای حضور در ذوب آهن داشته باشد نه انگیزه های مالی فراوان!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pklal

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین وضعیت انتخاب سرمربی ذوب آهن