تاریخ انتشار: 1396/07/03 14:16
کد خبر: 181164

اختصاصی/راه حل جالب برای مقابله پرونده ریزه اسپور

کارگزار رسمی فیفا اعلام کرد راهکاری وجود دارد هم طارمی به جام جهانی برسد و هم به حکم علیه پرسپولیس اعتراض شود.

شب گذشته اخباری مبنی بر اینکه وکلای طارمی و باشگاه پرسپولیس به حکم صادره اعتراض نخواهند کرد چون تعلیق محرومیت طارمی ممکن است او را از جام جهانی محروم کند به همین دلیل احتمالا هیچ اعتراضی به این حکم نخواهد شد؛در برخی از محافل خبری نقل شد که خبرنگار فرتاک ورزشی در گفت و گو با کارگزار رسمی فیفا این موضوع را واکاوی میکند.

درصورتی که وکلای باشگاه پرسپولیس به صورت کلی به حکم اعتراض کنند؛قرار موقت صادر میشود و ممکن است در این پرونده سخت در صورتی که تخفیفی برای مهاجم پرسپولیس قائل نشوند طارمی جام جهانی را از دست میدهد.

راهکار دیگر این است که پرسپولیسی ها تمام ابعاد و جریمه ها را پذیرفته و شانس تخفیف را از خود بگیرند در این صورت آقای گل پرسپولیسی ها میتواند از بازی برگشت مقابل پیکان در میادین حضور پیدا کند.

راهکار سوم که مسیری سخت در پیش رو وکلای این پرونده خواهد بود این است که به صورت جداگانه به پرونده بپردازند و فقط برای بحث تخلف باشگاه پرسپولیس در جذب طارمی دفاعیات صورت بگیرد که با حکمی که دادگاه cas صادر میکند؛قرار موقت صادر میشود و اعتراض بر محرومیت بر دو پنجره نقل و انتقالات و جریمه های مالی صورت میگیرد،با این تفاسیر پرونده به جریان افتاده و جلسات برای دفاعیات وکلا تشکیل میشود،شاید این راه پر تنش و التهاب هم پرسپولیس را به هدفش برساند و هم طارمی بتواند بعد از مدت ۴ ماه به میادین برگردد.

باید دید تیم مدیریتی و حقوقی پرسپولیس که تشکیل شده از مدیران و کادر حقوقی پرسپولیس و وکلای سوئیسی هستند چه تدابیری را میاندیشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pn9aa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طارمی سهل انگار است؛ اما نمک روی زخمش نپاشید!