تاریخ انتشار: 1396/05/19 13:35
کد خبر: 189916

از تراکتورسازی تا نفت/ وقت جبران مدافع پرسپولیسی

پرسپولیس تهران،آخرین رقیب محسن بنگر در لیگ شانزدهم بود. او بعد از ایستادن روبروی پرسپولیس در لباس تراکتورسازی، دیگر در لیگ برتر دیده نشد.
از تراکتورسازی تا نفت/ وقت جبران مدافع پرسپولیسی

شکست سنگین تراکتور روبروی سرخپوشان پایتخت، امیر قلعه نویی را به شدت عصبانی کرد و واکنش‌های این مربی در رختکن، به مذاق محسن بنگر خوش نیامد تا سناریوی درگیری این دو نفر کلید بخورد. صبح روز بعد از برگزاری بازی، محسن بنگر از باشگاه کنار گذاشته شد و کوچک‌ترین تلاشی برای بازگشت انجام نداد. حتی بعد از جدایی ژنرال، بنگر در فهرست تراکتور برای فصل جدید قرار نگرفت تا لیگ هفدهم را در نفت تهران آغاز کند.

بنگر این هفته در تیم حمید درخشان، روبروی پرسپولیس قرار می‌گیرد. آن‌چه میان او و سرخپوشان اتفاق افتاده، به تاریخچه‌ای از خشونت متصل است. بنگر در روزهای بازی در سپاهان، مهره محبوبی در بین پرسپولیسی‌ها نبود و در آزادی با استقبال خوبی روبرو نمی‌شد. بعد از امضای قرارداد با پرسپولیس، او در میان سپاهانی‌ها منفور شد و در یکی از مسابقه‌های آزادی، با جهت خاص انگشت‌اش به هواداران طلایی‌ها ابراز لطف کرد.

محسن در پرسپولیس، همیشه یک مدافع پراشتباه بود اما نمایش علاقه او به باشگاه، موجب شد کمتر مورد نقد و قضاوت قرار بگیرد. حتی وقتی برانکو او را در فهرست مازاد قرار داد، بخشی از هواداران به این تصمیم معترض شدند اما زمان ثابت کرد که تصمیم سرمربی قرمزها، کاملا درست بوده است. بنگر انگیزه‌های زیادی برای نبرد با پرسپولیس دارد. او برای پاک‌کردن خاطره ناخوشایند آخرین دیدار با سرخپوشان، با همه توان‌اش در مسابقه حاضر خواهد شد. همه توان محسن هم اما دیگر برای ساخته‌شدن یک مدافع درجه یک کافی نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pngg6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تیم گرفتن بازیکن پرسپولیسی با فرمول سریال پژمان