تاریخ انتشار: 1396/05/15 13:39
همه منتظر چهره واقعی نساجی؛
کد خبر: 190788

پیش بازی ایرانجوان بوشهر-نساجی مازندران؛ پاشا کشتی صعود را در بندر راه می اندازد؟

هفته اول رقابت های لیگ یک با بازی حساس ایرانجوان و نساجی مازندران پیگیری خواهد شد.
پیش بازی ایرانجوان بوشهر-نساجی مازندران؛ پاشا کشتی صعود را در بندر راه می اندازد؟

 از سری رقابت های هفته اول لیگ ازادگان دو تیم ایرانجوان بوشهر و نساجی مازندران در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر به مصاف یکدیگر می روند. جدالی حساس که البته گرمای هوا به نظر می رسد کمی از کیفیت آن کم کند.

نساجی که در این فصل با پاشازاده سودای صعود در سر دارد و ایرانجوانی که همانند فصول گذشته در لحظات آخر بسته شده و روانه مسابقات می شود، بی شک این بازی برای هواداران نساجی بسیار حساس می باشند چرا که آن ها معتقدند تیم شان با پاشازاده می‌تواند به لیگ برتر صعود می کند.

از سوی دیگر ایرانجوانی ها که اردوی آماده سازی خود را در تهران سپری کردند در اولین دیدار خانگی تنها به فکر سه امتیاز می باشند و باید دید که کدام یک از دو تیم می تواند در مقابل دیگری به برتری برسد.

نساجی در بازیهای دوستانه پیش فصل بسیار درخشان عمل کرد و مقابل تیم‌های بزرگی به میدان رفت و نمره قبولی گرفت اما در آن سوی میدان بوشهری‌ها به غیر از چند بازی تدارکاتی اردوی تهران دیگر بازی دوستانه‌ای انجام ندادند و عدم هماهنگی بین بازیکنان تیم بوشهری بی‌شک گریبان‌گیر خواهد شد.

نساجی در نقل و انتقالات این فصل بازیکنان بیش از 16 بازیکن جدید جذب کرد که از مهمترین آنها می‌توان به مجتبی بیژن، پیمان رنجبری و محسن آذرباد اشاره کرد و در آن سو نیز ایرانجوان بیش از 15 خرید جدید داشته و از مهمترین خریدهای این تیم می‌توان به جذب اویس کردجهان، مسعود نظرزاده و افشین محمدی اشاره کرد.

این دیدار برای اویس کردجهان از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا وی در فصل گذشته شاگرد مهدی پاشازاده بود و در لیست ورودی پاشازاده در نساجی جای داشت اما شرایط به گونه دیگری رقم خورد و کردجهان نتوانست مجددا شاگرد پاشازاده شود و به همین دلیل وی برای اثبات خود به پاشازاده قطعا تقابل جالبی را با مهاجمان نساجی خواهد داشت.

ترکیب احتمالی دو تیم

ایرانجوان: وحید اصغرزاده - مسعود نظرزاده - افشین محمدی - غلامرضا احمدشاهی - حسین کاظمی - اویس کردجهان - مصطفی احمدی - حسین بازیاری - محمدرضا فلاحیان - میثم خداشناس - حمدالله ابدام

نساجی : مجتبی روشنگر - پیمان رنجبری - مجتبی بیژن - محمد ممشلی - مرتضی غلامعلی تبار - محمد آشتیانی - حسن نجفی - سهیل رحمانی - علیرضا رمضانی - محمد اوسانی - محسن آذرباد

سوابق رویارویی دو تیم

گفتنی است این دیدار راس ساعت 20 در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pnj8a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مفتخر: امیدوارم مشکل مدیرعاملی ایرانجوان تا چهارشنبه حل شود
تیم ما یک هفته زمان برای آماده‌سازی دارد؛

علی وزیری: مفتخر و دو گزینه دیگر مد نظر باشگاه هستند
مدیرعامل جدید ایرانجوان مطرح کرد؛

دفاع گل‌زن به سبک مهدی پاشازاده
پوئن مثبت نساجی امسال؛

نان واجب‌تر از شب برای نساجی؛ چرا پاشازاده مدافع چپ جذب نمی‌کند؟!
نیاز مبرمی که در بازی با استقلال رونمایی شد؛