تاریخ انتشار: 1402/01/25 18:51
کد خبر: 7816

انگیزه بالای یک استقلالی برای حضور مقابل پرسپولیس

طبق بررسی تمرینات استقلال در روزهای گذشته مشخص می‌شود صالح حردانی نزدیکترین گزینه سرمربی استقلال برای بازی در پست کوین یامگا به شمار می‌رود.
انگیزه بالای یک استقلالی برای حضور مقابل پرسپولیس

دیدار تیم‌های استقلال و آلومینیوم اراک در هفته بیست و پنجم لیگ برتر با اتفاق تلخی برای هواداران استقلال و البته کادر فنی این تیم همراه بود.

آرتور کوین یامگا هافبک فرانسوی تیم استقلال که در فصل جاری و در اغلب اوقات در دفاع راست به میدان می‌رود با دریافت کارت زرد در دیدار با اراکی‌ها، بازی مقابل هوادار را از دست داد. گرچه این اتفاق برای یامگا و کادر فنی جهت حضور قطعی این بازیکن در بازی هفته ۲۷ام مقابل پرسپولیس یک اتفاق ویژه محسوب می‌شد اما ساپینتو که در هر ۲۵ بازی گذشته از یامگا در ترکیب اصلی استقلال استفاده کرده دوست نداشت مهره ثابت تیمش را از دست بدهد.

در روزهای اخیر صالح حردانی به عنوان جانشین یامگا در تمرینات استقلال در پست دفاع راست حضور یافته و در بازی‌های درون تیمی جزو نفرات اصلی در ترکیب تیم اصلی به میدان رفته است.

مشاهدات کلی از تمرینات روزهای اخیر مشخص می‌کند حردانی از انگیزه زیادی برای حضور در دیدار هوادار برخوردار بوده و این فرصتِ مغتنم را به خوبی درک می‌کند. با توجه به بازی آینده با پرسپولیس، حردانی می‌خواهد با تمام قدرت در دیدار مقابل هوادار به میدان برود تا شاید بتواند خودش را به عنوان بازیکن فیکس در دیدار بعدی مقابل پرسپولیس به کادر فنی تحمیل کند.

یادآور می‌شود؛ دیدار تیم‌های استقلال و هوادار از ساعت ۱۹ و ۳۰ روز شنبه بیست و ششم فروردین آغاز می‌شود و این تیم در تاریخ سوم اردیبهشت باید به مصاف پرسپولیس برود.


 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pnno2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


این بازیکن جانشین وریا غفوری می شود؟