تاریخ انتشار: 1397/05/13 13:34
کد خبر: 135816

نامه کاپیتان تیم دانشجویان به وزیر ورزش و وزیر علوم درخصوص اعزام به خارج از کشور

کاپیتان تیم فوتبال دانشجویان ایران از وزیر ورزش و همچنین وزیر علوم خواسته تا موافق اعزام کاروان این تیم به خارج از کشور شود.
نامه کاپیتان تیم دانشجویان به وزیر ورزش و وزیر علوم درخصوص اعزام به خارج از کشور

متن نامه محمدعلی پیمانلو کاپیتان تیم ملی دانشجویان فوتبال ایران به شرح ذیل می‌باشد:

به نام خدا

باسلام و احترام

جناب آقای دکتر سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جوانان  و جناب آقای دکتر غلامی وزیر محترم علوم، تحقیقات و فن آوری؛ اینجانب بعنوان عضو کوچکی در جامعه علمی_ورزشی کشور در رشته فوتبال از شما درخواست دارم برای رشد و شکوفایی جوانان و ورزش سرزمینمان مثل یک روح در دو بدن عمل نمائید و تدابیر و حمایت های ویژه تری برای جان دادن ب کالبد کم جان ورزش بیندیشید؛این اعمال و تغییرات تنها باشکوفاشدن جوانان  علمی_ورزشی و ورود آنها به بدنه جامعه ورزشی ممکن می باشد.

لطفاً با تدابیری برای منزوی نشدن ورزش و‌ نام کشور عزیزمان در عرصه بین المللی و سرافرازی جمهوری اسلامی ایران حمایت های لازم رو دستور فرمائید. در آخر خواستار حمایت از تیم دانشجویان برای اعزام وسرافرازی در مسابقات فوتبال دانشجویان جام ملت های آسیا ۲۰۱۸کره جنوبی از شما مقام  عالی کشور را دارم.

ضمنا از جناب دکتر زمانی(ریاست محترم دانشگاه پیام‌نور)،دکتر ناجی (معاون دانشگاه)٬دکتر نصیرزاده (مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه)،مهندس فلاح دار(سرمربی) برای  پشتیبانی آنها کمال تشکر را دارم.

به امید سربلندی جمهوری اسلامی ایران

محمدعلی پیمانلو

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ppjjr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جلالی: برای قهرمانی در جام ملتها باید کی‌روش حفظ شود