تاریخ انتشار: 1397/05/11 20:45
کد خبر: 136040

سپاهان برای پیروزی مقابل سپیدرود باید چه کار کند؟

امیر قلعه نوعی در هفته اول رقابت های لیگ برتر نتوانست نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل را برابر صنعت نفت آبادان کسب کند تا با امید های فراوان به دنبال دشت اولین 3 امتیاز به استان گیلان پای بگذارد.
سپاهان برای پیروزی مقابل سپیدرود باید چه کار کند؟

 مصاحبه تند و آتشین امیر قلعه نوعی علیه فدراسیون فوتبال پس از دیدار برابر صنعت نفت آبادان شاخص ترین اتفاق برای زرد های اصفهانی در هفته نخست رقابت های لیگ برتر بود، چرا که آنها  در عملکرد خود چیزی جز یاس مطلق را ارائه ندادند.

سپاهان می تواند در خانه سپید رود رشت از امتیاز حضور هواداران خود بهره ببرد، اما استان گیلان چندان جای تاختن برای اصفهانی ها نخواهد بود، چرا که سپید رودی ها پیش تر نشان داده اند که در بازی های خانگی خود اجازه قد علم کردن را به هواداران حریف با حضور پرشورشان نمی دهند.

امیر قلعه نوعی تنها در سه شرایط منطقی و قابل اجرا می تواند برابر سپید رود رشتی که این روزها چندان در اوضاع و شرایط ایده آلی به سر نمی برد، پیروزی اول خود را کسب کند:

1- خارج شدن از فضای احساسی: تیم این روزهای ژنرال بسیار احساسی و هیجان زده و البته خشمگین نشان می دهد، امیر قلعه نوعی احساسات خود را به تیم منتقل کرده است و عدم تمرکز عملا در ساق های بازیکنان سپاهان دیده می شود! زردها هراندازه که به لحاظ مهره ای بهود یافته دیده می شوند، به لحاظ روحی با افت فاحشی روبرو هستند.

2_ سپید رود رشت از پیش بازنده نیست: تیم عجیب و  پرحاشیه راه راه های قرمز رشت با خداداد عزیزی دوران پرچالشی را پیش از آغاز فصل پشت سر گذاشت، مدیریت این باشگاه را باید از هم گستته ترین ساختار مدیریت فوتبال دانست، اما این نکته را نباید فراموش کرد که مردان خداداد بی واهمه و سرکش در میادین ظاهر می شوند.

3_  استفاده از الگوی فرانسوی ها: امیر قلعه نوعی عمدتا تیم هایش به خوبی موقعیت سازی می کنند، اما در چند فصل اخیر شاهد مشکل در تمام کنندگی شان بوده ایم، سپاهان امروزی هم از این موضوع رنج می برد، شاید بهتر است ژنرال به جای به تصویر کشیدن بازی سراسر تهاجمی اما بی هدف در تمام کنندگی، برنامه ای ویژه و اقتصادی در محدود ترین موقعیت های ممکن برای گلزنی اتخاذ نماید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ppl6d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غیبت سه بازیکن اصلی سپیدرود مقابل سپاهان

تصاویر/ دیدار سپاهان و سپیدرود
از نگاه دوربین شهرام شریفی؛