تاریخ انتشار: 1396/02/12 09:35
کد خبر: 213540

زلزله 8 ریشتری در ذوب‌آهن؛ کمین سایر تیم ها برای به خدمت گرفتن ستاره های ذوب آهن

سرمربی ذوب‌آهن در اقدامی عجیب قصد دارد اغلب ستاره‌های باسابقه این تیم را برای فصل جدید از ترکیب ذوب‌آهن خارج کند و با ترکیبی از بازیکنان جوان و بومی اصفهانی لیگ جدید را شروع کند.
زلزله 8 ریشتری در ذوب‌آهن؛ کمین سایر تیم ها برای به خدمت گرفتن ستاره های ذوب آهن

 این تصمیم مجتبی حسینی احتمالا بازتاب زیادی در میان هواداران اصفهانی فوتبال خواهد داشت. بر اساس اخبار رسیده به همشهری، در لیست خروجی ذوبی‌ها اسامی نفراتی همچون حدادی‌فر، تبریزی، رجب‌زاده، رشید مظاهری و قنبری به چشم می‌خورد.
مجتبی حسینی، سرمربی ذوبی‌ها ابتدای فصل به عنوان دستیار یحیی گل‌محمدی به این تیم اصفهانی آمد. در ادامه فصل اما با کناره‌گیری گل‌محمدی، وی در اصفهان باقی ماند تا با تصمیم مدیریت باشگاه، سرمربی موقت ذوب‌آهن شود. حسینی اما در همان چند بازی اول اعتماد باشگاه را جلب کرد تا در نهایت به عنوان سرمربی قطعی این تیم تا پایان فصل روی نیمکت ذوب‌آهن بنشیند. حالا با پایان فصل، ذوبی‌ها باز هم قرار است سکان هدایت این تیم را به حسینی بسپارند. این مربی جوان اما شیوه‌ای همانند شیوه مربیگری عبدالله ویسی در سپاهان را در پیش گرفته است. او با خارج کردن نام چند ستاره پا به سن گذاشته ذوب‌آهن، قصد دارد ترکیبی جوان را به مسابقات فصل بعد بیاورد. ترکیبی که یا تبدیل به تیمی همانند استقلال خوزستان فصل قبل می‌شود یا به سپاهان عبدالله ویسی که نتوانست انتظارات را برآورده کند.  
جالب اینکه حسینی طی هفته‌های اخیر به طور مستقیم و غیرمستقیم تصمیمش در مورد بازیکنانی که نمی‌خواهد در فصل آینده با آنها کارکند به آنها اطلاع داده است و تقریبا اکثر این بازیکنان می‌دانند که در فصل بعد جایی در ترکیب ذوب‌آهن تحت مدیریت حسینی نخواهند داشت.  
قرار است هفته آینده تصمیم نهایی برای ادامه همکاری با حسینی در نشست هیات مدیره ذوب‌آهن گرفته شود. در صورتی که اعضای هیات مدیره هم همانند مدیرعامل باشگاه، رأی به ابقای حسینی بدهند و با برنامه‌های این مربی موافقت کنند، تیم‌های زیادی در لیگ برتر باب مذاکره با چند بازیکن اصلی این تیم را شروع می‌کنند. از همین حالا بازیکنانی نظیر رشید مظاهری با پیشنهاد سرخابی‌ها روبه‌رو هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pvmga

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



اسامی بمب های نقل‌ و‌ انتقالاتی استقلال و منصوریان لو رفت