تاریخ انتشار: 1396/02/16 10:46
کد خبر: 212640

استقلال منصوریان باید قهرمان می شد !

 قهرمانی زودهنگام پرسپولیس در لیگ برتر، باعث شد هفته‌های پایانی لیگ چندان جذاب نباشد.
استقلال منصوریان باید قهرمان می شد !

استقلال و تراکتورسازی، بر سر نایب قهرمانی رقابت می‌کردند و تیم منصوریان با دو برد در دو بازی آخر، رده دوم و قهرمانی نیم فصل دوم لیگ را بدست آورد. شاید در ظاهر، استقلال این فصل فاصله زیادی با قهرمانی داشته باشد اما آن‌ها توانسته‌اند در حد فولاد، قهرمان لیگ سیزدهم امتیاز بگیرند.

 

استقلالی‌ها این فصل در 30 بازی، 57 امتیاز گرفتند. کمی کمتر از میانگین 2 امتیاز از هر بازی که امتیازات لازم برای قهرمانی در لیگ برتر است. لیگ سیزدهم و پانزدهم، فولاد و استقلال خوزستان با همین 57 امتیاز قهرمانی لیگ را بدست آوردند. لیگ چهاردهم هم سپاهان، با دو امتیاز بیشتر و 59 امتیاز جام را به خانه برد. استقلال منصوریان با وجود همه مشکلاتش، این فصل به اندازه دو قهرمان از سه قهرمان قبلی لیگ امتیاز گرفته و فاصله کمی هم با سپاهان دیگر قهرمان دیگر لیگ برتر دارد.

 

دلیل فاصله زیاد استقلال با قهرمانی در این فصل، نتایج فراتر از حد انتظار پرسپولیس و رکوردشکنی تیم برانکو بود. منصوریان، سال اول توانسته با تیمش امتیازات خوبی بگیرد و شاید، اگر پرسپولیس تا این حد موفق ظاهر نمی‌شد جام را هم بدست می‌آورد. آن‌ها فصل بعد فقط با یک برد اضافه، می‌توانند بیشتر فولاد لیگ سیزدهم، سپاهان لیگ چهاردهم و استقلال خوزستان لیگ پانزدهم، امتیاز بگیرند و با اطمینان جام را به خانه ببرند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pvp6r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال و پدیده بالاخره می برند؟!