تاریخ انتشار: 1396/01/09 17:48
اختصاصی| کار سخت شیر کپنهاگ در لیگ دو؛
کد خبر: 220488

داماش سه بازی یک امتیاز/ نفت امیدیه مدعی شد

داماش گیلان رقابت های مرحله دوم لیگ دسته دوم را تا اینجای کار به خوبی شروع نکرده است و تنها یک امتیاز از سه بازی را کسب کرده است.
داماش سه بازی یک امتیاز/ نفت امیدیه مدعی شد

به گزارش فرتاک ورزشی، شاگردان هادی طباطبایی در داماش که با سختی و مرارت خاصی پای به مرحله دوم رقابت های لیگ دو گذاشتند، حال همانند هفته های آغازین رقابت های مرحله اول وارد بحران جدیدی شدند.

داماشی ها در هفته اول مرحله دوم در ماهشهر تن به تساوی بدون گل دادند که این نتیجه شاید خوب بود اما با کمی خوش شانسی نیز به ثمر رسید چرا که تیم ماهشهری حاکم مطلق توپ و میدان بود.

در هفته دوم داماشی ها در ورزشگاه عضدی رشت در میان بحت و حسرت هواداران خود نتیجه بازی را مقابل برق جدید فارس با یک گل واگذار کردند تا روز های سخت طباطبایی با داماش فرا برسد.

داماشی ها که از شش امتیاز ممکن تنها یک امتیاز را دشت کردند باید مقابل نفت امیدیه ای قرار می گرفتند که از امتیاز میزبانی استفاده می کرد و عزم خود راجذب کرده بود تا با برد مقابل داماش از خود یک تیم مدعی صعود به لیگ دسته اول بسازد.

همین هم شد و میزبان، با تک گل نصرالله درفشی موفق شد تا داماش را شکست دهد و حال این خوزستانی ها هستند که به عنوان مدعی اصلی در گروه دوم لیگ دو، قد علم کرده اند.

نویسنده: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pvxjr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسین جودکی در بازی با داماش به میدان خواهد رفت
اختصاصی| پس از پایان دوران محرومیت؛

اخراج دو بازیکن داماش توسط هادی طباطبایی
اختصاصی| درگیری در اردوی داماش گیلان؛

خیرالله ویسی به میادین بازگشت
اختصاصی| پس از دو هفته مصدومیت؛

مصطفی حاجتی به داماش گیلان پیوست
بازگشت کاپیتان به خانه؛