تاریخ انتشار: 1402/04/08 18:41
کد خبر: 3588

تنیس روی میز زاگرب| کار بزرگ نوشاد عالمیان با برتری برابر نفر نوزدهم جهان

نوشاد عالمیان با پیروزی ارزشمند مقابل نفر ۱۹ رتبه بندی دنیا از ژاپن در مسابقات کانتندر کرواسی شگفتی آفرید.
تنیس روی میز زاگرب| کار بزرگ نوشاد عالمیان با برتری برابر نفر نوزدهم جهان

در جدول اصلی مسابقات تنیس روی میز کانتندر کرواسی از مرحله 1/16 پایانی این مسابقات، نوشاد عالمیان نفر 49 رنکینگ دنیا در مصاف با یوکیا یودا از ژاپن دارنده رنکینگ 19 دنیا با نتیجه 3 بر 2 به برتری دست یافت و به جمع 16 بازیکن برتر این مسابقات صعود کرد.

عالمیان باتوجه به رنکینگ جهانی خود از حضور در دور مقدماتی معاف بود و کار خود را از جدول اصلی مسابقات آغاز کرد.

نوشاد در این مسابقه، گیم اول را با نتیجه نزدیک 13 بر 11 به حریف ژاپنی واگذار کرد. در گیم دوم بازی بسیار نزدیک پیش رفت و باز هم عالمیان در امتیازهای پایانی نتیجه را واگذار کرد و بازی با حساب 12 بر 10 به سود یوکیا یودا خاتمه یافت. در ادامه و در گیم سوم این بار ملی پوش تنیس روی میز ایران بود که توانست نتیجه را به سود خود رقم بزند و با حساب 14 بر 12 گیم سوم را به سود خود به پایان برساند. در گیم چهارم این بازی نوشاد عالمیان توانست با نتیجه 11 بر 7 بازی را به سود خود رقم بزند و بازی را به تساوی بکشاند.

در گیم سرنوشت ساز پنجم، نوشاد توانست از همان ابتدا بازی را در دست بگیرد و مربی ژاپن را وادار به گرفتن وقت استراحت کرد. در ادامه یوکیا یودا دارنده مدال برنز دوبل جهان در سال 2020 و مدال طلای دوبل قهرمانی آسیا در سال 2021 از تمام تجربه خود استفاده کرد که بازی را به تساوی بکشاند اما نوشاد با حساب 11 بر 9 گیم پنجم را به نفع خود به پایان رساند و در مجموع 3 بر 2 پیروز این مسابقه حساس و نفسگیر شد.

عالمیان در مرحله 1/8 پایانی مسابقات کانتندر زاگرب باید با برنده روبرت گاردوس از اتریش و دودا از آلمان به رقابت بپردازد.

مسابقات آزاد جهانی (کانتندر ) کرواسی از 5 تا 11 تیرماه در شهر زاگرب در جریان است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4py8a4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 برادران عالمیان حذف شدند!