تاریخ انتشار: 1395/08/15 12:59
کد خبر: 250864

لازم شود قرارداد استقلالی‌ها را منتشر می‌کنم

سرپرست پیشین باشگاه استقلال ضمن تسلیت به اهالی این باشگاه به خاطر درگذشت منصور پورحیدری، تاکید کرد که قرارداد تمام بازیکنان در زمان مدیریتش سالم و بدون هیچ امتیاز عجیبی منعقد شد.
لازم شود قرارداد استقلالی‌ها را منتشر می‌کنم

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، بهرام افشارزاده که از امروز و بر اساس حکم محسن مهرعلیزاده به عنوان مشاور عالی اجرایی فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای در این فدراسیون مشغول به کار شد، برای مدت دو فصل (اردیبهشت ماه سال ۹۳ تا مردادماه سال ۹۵) مدیریت و سرپرستی باشگاه استقلال را بر عهده داشت. یعنی قرارداد بازیکنانی که در فصل جاری لیگ برتر برای استقلال بازی می کنند نیز در دوره مدیریتی وی منعقد شد؛ قراردادهایی که اخیرا به خاطر افشاگری در مورد برخی بندهای عجیب و غریب آنها، جنجالی شده اند.

دریافت ۵۰۰ میلیون در ازای ۱۰ پاس گل و جدا از مبلغ اصلی قرارداد، بندی است که گفته می شود در قرارداد برخی بازیکنان استقلال لحاظ شده در حالیکه بهرام افشارزاده تاکید می کند خبری از این بندها نیست و تمام قراردادها در صحت و سلامت کامل منعقد شده است.

وی ضمن ابراز تاسف از درگذشت منصور پورحیدری، تاکید کرد که در دوره مدیریت وی و در رابطه با قراردادها هیچ اقدام خلافی صورت نگرفت که حالا بخواهند در مورد آنها افشاگری کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pzbao

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عصبانیت منصوریان از قرارداد مشروط 10 بازیکن