تاریخ انتشار: 1395/07/18 14:11
بازیکن نساجی؛
کد خبر: 256740

مجتبی رمضانی: امیدوارم بتوانم عصای دست محمود فکری باشم

نساجی در هفته نهم لیگ آزادگان توانست با سه گل استقلال اهواز را از پیش رو بردارد. یکی از بهترین بازیکنان نساجی در این مسابقه مجتبی رمضانی بود که به تازگی از سایپا به این تیم پیوسته است.
مجتبی رمضانی: امیدوارم بتوانم عصای دست محمود فکری باشم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، گفتگوی مجتبی رمضانی، هافبک - مهاجم نساجی رادر زیر می خوانید.

در مورد بازی با استقلال اهواز برای مخاطبان ما بگویید.

بازی بسیار خوبی بود. کادر فنی به خوبی استقلال را آنالیز کرده بود و  در طول هفته تمرینات را براساس نقاط ضعف و قدرت آنها برنامه ریزی کرده بود. در واقع در این بازی دقیقا می دانستیم که برنامه تاکتیکی آنها چیست و اگر کمی در نواختن ضربات نهایی دقت می کردیم و شانس با ما یار بود می توانستیم با گل های بیشتری اهوازی ها را بدرقه کنیم.

این اولین بازی ۹۰ دقیقه ای شما در قائمشهر بود و به خوبی جواب اعتماد کادر فنی را دادید.

بله شکر خدا خوب بازی کردم و فکر می کنم توانسته باشم جواب اعتماد کادر فنی را داده باشم. ولی یک نکته ای را باید بگویم، من به دلیل تصادف مادرم و حال ایشان در تمرین و بازی هفته گذشته تمرکز لازم را نداشتم و شاید به همین دلیل بود که نتوانستم به خوبی در بازی ها حاضر شوم و امیدوارم از این به بعد عصای دست سرمربی در جهت نتیجه گیری تیم باشم. خالا شکر خدا حال مادرم خیلی بهتر شده.

گویا قبل از مسابقه شارژ مالی شده بودید.

دو، سه روز قبل از دیدار برابر استقلال اهواز مبلغ اندکی به عنوان پاداش به بچه ها داده شد که جا دارد از همین جا از محمود فکری که این پول را تهیه کرده بود تشکر کنم.

پس مشکلات مالی همچنان پا برجاست.

بله و تنها می توانم ارزو کنم که هرچه زودتر تیم از این شرایط خارج شود.

نظرت در مورد بازی پیش رو مقابل ملوان چیست؟

ملوان تیم متحول شده ای است که از کادر فنی خوبی بهره می برد و تا به اینجا هم توانسته نتایج خوبی کسب کند ولی ما برای کسب سه امتیاز به انزلی می رویم چون اعتقاد داریم تیمی که می خواهد برای صعود بجنگد برایش فرق نمی کند مقابل کدام تیم و در کجا قرار است بازی کند.

 حرفی اگر مانده.

از تمام هواداران نساجی تشکر می کنم که حین بازی و در این چند روزه من را مورد لطف خود قرار دادند امیدوارم با بازی های خوبم باز هم دل آنها را شاد کنم. در ضمن از هواداران خونگرم نساجی می خواهم به مانند همیشه ما را تنها نگذارند و در انزلی هم یار و یاور بازیکنان تیم خود باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pznga

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مشکلات مالی نساجی، محمود فکری را بی خانه کرد