تاریخ انتشار: 1395/07/16 11:24
کد خبر: 257204

مشکلات مالی نساجی، محمود فکری را بی خانه کرد

مشکلات مالی نساجی، محمود فکری را بی خانه کرد.
مشکلات مالی نساجی، محمود فکری را بی خانه کرد

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، تیم فوتبال نساجی قائمشهر که از ابتدای فصل تا به حال هزاران مشکل را پیش روی خود دیده ، باز هم به مشکل برخورد و امروز صاحب خانه ای که باشگاه نساجی برای اسکان محمود فکری اجاره کرده بود بابت تاخیر در پرداخت 12 ماه اجاره منزل و 18 ماه شارژ ساختمان کلید منزل را خواستار بود.

محمود فکری که دو ماه بود به این منزل نقل مکان کرده بود از عدم پرداخت 12 ماهه اجاره منزل متعجب شد که به ایشان اعلام شد از سال گذشته که سید کوروش موسوی مربی این تیم بوده منزل اجاره شده ولی ریالی به صاحب خانه داده نشده و است.

حال سرمربی نساجی که برای حل بحران مالی تیم تلاش میکرد از این به بعد باید به دنبال منزلی جهت اسکان باشد ؛ جالب است بدانید از یک هفته پیش به دلیل بحران شدید مالی باشگاه نساجی ، غذای بازیکنان و کادر فنی تیم قطع شده است و هیچ مسولی نیز قدمی جهت رفع این بحران ها بر نداشته است.

وقت ان رسیده استاندار ، فرماندار ، شهردار ، مدیرعامل ، نمایندگان مجلس ، هیات فوتبال و ریاست اداره ورزش و جوانان استان در مازندران دست بکار شوند!

آیا واقعا این عزیزان نمیتوانند از پس حل مشکل مالی نساجی برآیند ؟ یا میخواهند محمود فکری برکنار شود ؟ هرچه که هست به ضرر نساجی و هوادارانش است!/نساجی اسپورت

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39pvxq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمود فکری: دیگر از شرایط نساجی خسته شده ام
سرمربی نساجی؛