تاریخ انتشار: 1395/08/26 09:54
کد خبر: 248888

پرو 0-2 برزیل؛ چشمک به روسیه با ششمین پیروزی پیاپی شاگردان تیته

سلسائو موفق شد در دیداری خارج از خانه و دشوار با درخشش پدیده 19 ساله اش، پرو را مغلوب کند.
پرو 0-2 برزیل؛ چشمک به روسیه با ششمین پیروزی پیاپی شاگردان تیته

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، از دور دوازدهم رقابت های مقدماتی صعود به جام جهانی 2018 در قاره آمریکای جنوبی، تیم های پرو و برزیل  در استادیوم ناسیونال شهر لیما به مصاف هم رفتند.

پس از گذشت چند دقیقه و شلیک یکی دو شوت از سوی بازیکنان دو تیم به سمت دروازه ها، بازی شکل آرام تری به خودش گرفت. جدی ترین موقعیت بازی را پرویی ها پیش از ده دقیقه ابتدایی رقم زدند که طی آن فرصتی که کاریلو آن را ساخته بود را کریستین کوئوا با ضربه اش تیرک دروازه برزیل را لرزاند. پس از آن بازی آرام شد و رفته رفته تیم میهمان نبض مسابقه را در دست گرفت. 

با گذشت 25 دقیقه از دیدار، برزیل قصد فشار روی دروازه پرو را داشت. شوت پائولینیو را پدرو گایسه ، دروازه بان پرو به خوبی مهار کرد و دقایقی بعد فرناندینیو کرنر ارسالی نیمار را در دهانه دروازه موفق به گل کردنش نشد.  بازی تا انتهای نیمه نخست دیگر موقعیتی نداشت و بیشتر توپ در میانه های زمین در حال گردش بود.

با شروع نیمه دوم  نیز برزیل سعی در ایجاد برتری داشت که سانتر کوتینیو از مقابل سر فرناندینیو در یک قدمی دروازه عبور کرد تا کماکان بازی 0-0 بماند. پس از آن تلاش گوئررو برای بازی کردن دروازه برزیل جواب نداد.

سرانجام سلسائو به خواسته اش رسید. توپی که کوتینیو قصد جلو بردن و گلزنی اش را داشت، با شلوغی محوطه جریمه مقابل پاهای گابریل زسوس قرار گرفت و این مهاجم جوان در دقیقه 57 توانست  کار را 1-0 کند.

پس از این شاگردان گارکا در پرو پیش کشیدند و دو بار تا استانه فروپاشی سنگر برزیل رفتند که بار اول آلیسون، گلر برزیل مانع شد و دفع دوم در عین ناباوری گوئررو مقابل دروازه خالی تنها سایه توپ را زد. 

با وجود حملات سفید پوشان پرو، برزیل می رفت که توسط نیمار به گل دوم دست یابد که شوت دیدنی نیمار با برخورد به تیرک افقی راهی بیرون شد.

در دقیقه 79 شاگردان تیته به گل دوم خود رسیدند. پاس گابریل ژسوس در موقعیت بسیار خوبی به رناتو آگوستو رسید و این هافبک 28 ساله موفق شد با یک ضربه دقیقه به گوشه دروازه نتیجه را  2-0 کند.

دقیقه 91 ،علیرغم فرصت سوزی پائولینیو در چند میلیمتری دروازه پرو،  بازی در نهایت با همین نتیجه به سود شاگردان تیته خاتمه یافت و برزیل با کسب ششمین پیروزی با این مربی صدرجدول رقابت های مقدماتی جام جهانی در آمریکای جنوبی را با اختلاف مال خود می بیند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pzr9d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگاهی به ترکیب احتمالی برزیل و پرو