تاریخ انتشار: 1395/06/23 19:48
کد خبر: 261640

منصوریان دربی را ببرد، بهانه مدیریت را از بین برده

هفته ششم لیگ برتر شاهد یک اتفاق ویژه هستیم و آنهم برگزار دربی 83 است.
منصوریان دربی را ببرد، بهانه مدیریت را از بین برده

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، همواره دیدارهای پرسپولیس و استقلال صرف نظر از این که در کجای جدول قرارداشته اند برای هواداران جذابیت داشته و حتی تیفوسی های دو تیم حاضرند قهرمانی را از دست بدهند ولی بازنده دربی نباشند.

 

دربی برای خیلی از هواداران دو آتشه در هر دو سوی میدان یعنی زندگی، یعنی شب و روز فکر کردن به آن و رسیدن به دربی دیگر و کری های معمول، شوخی نیست باید ببری تا بتوانی مدت ها در بین خانواده و همسایه و هم دانشگاهی حرف برای گفتن داشته باشی و گرنه سکوت و گوشه نشینی بهترین کاری است که می توانی انجام بدهی!

 

حالا منصوریان در شرایطی قرار گرفته است که می تواند با یک پیروزی، تمام بازی های گذشته را فراموش کند و این بازی می تواند سند ماندن یا رفتن منصوریان باشد و اگر نتوانست نتیجه بگیرد توقعی هم نباید داشته باشد چون واقعا دیگر موضوع در حد مدیریت نیست و حرف حرف هوادار است موردی که مدیران استقلال چشم انتظار آن هستند تا تکلیف را مشخص کنند.

 

به هر حال منصوریان می تواند با پیروزی در دربی 83 آغاز گر پیروزی های استقلال باشد و حداقل با این پیروزی، هم روند تیم رو به مثبت خواهد بود و هم این که هواداران تا پایان فصل و حداقل دربی 84 دلخوش به این نتیجه هستند و مدیران هم نمی توانند کاری برخلاف خواسته آنها انجام بدهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pzx8o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تله پنهان منصوریان برای ناکام گذاشتن پرسپولیس در دربی