تاریخ انتشار: 1395/06/23 18:02
کد خبر: 261664

فولادی ها چهارشنبه عازم اوساکا می شوند

بازیکنان تیم فولاد خوزستان در تورنمنت فوتبال زیر 18 سال ژاپن با 9 تیم به رقابت خواهند پرداخت.
فولادی ها چهارشنبه عازم اوساکا می شوند

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، در این رقابت ها که از روز شنبه 27 شهریورماه (17سپتامبر) آغاز و تا روز سه شنبه 30 شهریورماه (20 سپتامبر) ادامه خواهد داشت 6 تیم غیر ژاپنی و 4 تیم از فوتبال این کشور در کمپ جی گرین ساکاهی اوساکا ژاپن بازی های خود را انجام می دهند و این در حالی است که با تصمیم برگزار کنندگان این تورنمنت حداکثر 2 دیدار در روز انجام می شود.

تیم جوانان فولاد خوزستان که به انتخاب فدراسیون فوتبال کشور نماینده ایران در این رقابت ها می باشد به این دلیل بازی هایش در هفته سوم و چهارم لیگ برتر به تعویق افتاده است و با تمام قوا خود را آماده حضوری موفق در این رقابت ها و کسب مقامی در شان فوتبال ایران و باشگاه فولاد خوزستان می کند.

بر این اساس اعضای این تیم، ساعت 22 روز چهارشنبه مورخ 24 شهریور فرودگاه امام خمینی (ره) تهران را به مقصد دوبی ترک و ساعت 3 بامداد روز پنجشنبه از آنجا عازم شهر اوساکا ژاپن می شود.

همچنین بر اساس برنامه ریزی های انجام شده اولین تمرین این تیم در روز جمعه 26 شهریور در اوساکا انجام می شود. این دیدارها از روز شنبه 27 شهریور آغاز می شود و محل استقرار تیم ها در دریم کمپ جی گرین ساکاهی خواهد بود.

اعضای تیم فولاد خوزستان در روز چهارشنبه 31 شهریور (21سپتامبر) شهر اوساکا را به مقصد تهران ترک می کنند و پس از بازگشت به اهواز باید خود را برای پیگیری مسابقات لیگ برتر و دیدار خارج از خانه با تیم شاهین شهرداری بوشهر در هفته پنجم که در روز سه شنبه مورخ 6 مهرماه برگزار می شود، آماده کنند.

اسامی بازیکنان تیم جوانان فولاد خوزستان:

1-سید عبدالله شبانی 2-علی حسین ایزدی 3-محمد جایمند 4-علی ستاوی 5-علی رستمی 6-علیرضا شهرویی 7-علی عالی نژاد 8-مجتبی بیاور 9-بهزاد دودانگه 10-مرتضی فرهانی 11-سید محمد احمدپور 12-مهرداد توفیقیان 13-عبدالله بهمئی 14-یوسف کی شمس 15-امیدصیدآلی لیر 16- سید سورن نیایش 17-دانیال مومنی 18-محمد رضا گلی

اسامی هیات همراه تیم فولاد خوزستان:

1- سید محمد مهدی موسوی (نماینده باشگاه فولاد خوزستان) 2-رضا عبدی (نمیانده فدراسیون فوتبال) 3-حیدر حیدری (سرمربی) 4-علی اکبر مهدی پور (مدیر تیم های پایه فولاد)

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pzxyo

آخرین اخبار