تاریخ انتشار: 1396/04/08 00:01
کد خبر: 200091

چهار نتیجه منطقی از کامنت جنجالی فرهاد مجیدی/ هوا پس است!

چهار نتیجه منطقی از کامنت جنجالی فرهاد مجیدی/ هوا پس است!

 علیرضا منصوریان در بدو حضورش روی نیمکت استقلال خیلی سعی کرد خودش را تحت حمایت فرهاد مجیدی نشان بدهد، اما این همدلی هرگز جنبه عملی و واقعی پیدا نکرد. تعارف تکه و پاره کردن‌های علیمنصور هیچگاه با پاسخ متناسب و کافی از سوی فرهاد همراه نشد تا رفته رفته این نتیجه به دست بیاید که کادر فنی فعلی استقلال هم آنقدرها مورد تایید مجیدی نیست. حالا اما اتفاقی رخ داده که می‌تواند اختلاف‌ها را به اوج برساند. بهنام برزای که از سوی منصوریان در لیست مازاد استقلال قرار گرفته، با انتشار پستی روی صفحه شخصی‌اش با هواداران خداحافظی کرده. در این میان هزاران کامنت برای او ارسال شده که یکی از مهمترین آنها مربوط به فرهاد مجیدی است. فرهاد برای برزای نوشته: «بهنام جان بازی تو خیلی چشم‌نواز بود، اما شاید مشکل از شادی گلت بود. امیدوارم دفعه بعد با شماره هفت در استقلال ببینیمت.» از همین کامنت کوتاه نتایج زیادی می‌توان گرفت که کلیت آنها حاکی از اختلاف بین کادرفنی استقلال و اسطوره این باشگاه است.

- بهنام برزای همیشه به سبک فرهاد مجیدی شادی می‌کرد و حالا مجیدی گفته مشکل او برای باقی بودن در استقلال همین شیوه خوشحالی بوده! واضح است: از نظر مجیدی کادرفنی استقلال در تلاش است تا نشانه‌های او را از این تیم پاک کند.

- فصل گذشته منصوریان مدعی شد خود فرهاد مجیدی با حضور در تمرینات استقلال پیراهن شماره هفت را به بختیار رحمانی خواهد داد. فرهاد اما نیامد. بعدتر هم بختیار افشا کرد اصلا علاقه‌ای به پوشیدن این پیراهن نداشته و صرفا به توصیه منصوریان آن را قبول کرده! اخیرا هم شایعاتی منتشر شد در مورد اینکه بیت‌سعید هم مایل نبوده شماره هفت را بپوشد، اما از ناچار شده این کار را انجام بدهد. حالا شما این دو مساله را کنار کامنت فرهاد بگذارید و نتیجه بگیرید!

- مجیدی ابراز امیدواری کرده برزای یک روز به استقلال برگردد و شماره هفت را بپوشد. طبعا کسی که او را در لیست مازاد گذاشته، دیگر این بازیکن را بر نخواهد گرداند. پس نتیجه می‌گیریم مجیدی در مورد روزهای بعد از منصوریان حرف می‌زند.

- با کامنت مجیدی، حالا فشار روی حسن بیت‌سعید هم به عنوان تازه‌ترین وارث شماره هفت افزایش پیدا خواهد کرد. بختیار زیر فشار پوشیدن این پیراهن «له» شد، داریوش شجاعیان هم درست به همین دلیل شماره هفت را قبول نکرد و حالا فقط چند روز بعد از تحویل آن به بیت‌سعید، چنین کامنتی از سوی فرهاد مجیدی منتشر می‌شود. بیچاره حسن!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v8nvz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


به بد کسی «نه» گفتی آقای منصوریان!

تغییری که می توانست استقلال را به پیروزی برساند/
برزای بازیکنی است که تیم را امیدوار به پیروزی میکند