تاریخ انتشار: 1396/05/01 18:09
کد خبر: 193967

درخواست دشمن قدیمی بانوی پیربرای ممنوعیت برگزاری بازی‌های خانگی‌

سرمربی سابق تیم فوتبال رم از مسئولان کالچو خواست که یوونتوس را با ممنوعیت برگزاری بازی‌های خانگی‌اش در استادیوم آلیانتس مجازات کند.
 درخواست دشمن قدیمی بانوی پیربرای ممنوعیت برگزاری بازی‌های خانگی‌

 زدنک زِمَن، سرمربی سابق تیم فوتبال رم از مسئولان سازمان لیگ فوتبال ایتالیا خواست برگزاری بازی‌های خانگی یوونتوس در ورزشگاه آلیانتس را ممنوع اعلام کند چرا که این تیم در ورزشگاه عدد 35 را به نشانه 35 قهرمانی در سری A به نمایش درآورده در حالی که دو قهرمانی‌اش در سال‌های 2005 و 2006 به دلیل پرونده کالچوپولی لغو شده است.

زمن که جزو مریبان باسابقه سری A است و از قدیم با بیانکونری دشمنی داشته است، به نشریه کوریره دلاسرا گفت: اقدام درست این است که مسئولان لیگ مداخله کنند و نگذارند که هیچ مسابقه‌ای در آن ورزشگاه برگزار شود. من همیشه سعی می‌کنم که به قوانین و تصمیم‌های مسئولان احترام بگذارم. به عنوان مثال زمانی که مرا سه ماه محروم کردند، آن را پذیرفتم و هیچ اعتراضی هم نکردم.  من آن زمان گفتم که سیستم مشکل دارد و به خاطرش مجازات شدم اما بابت آن کارم پشیمان نیستم.

سرمربی سابق جالوروسی ادامه داد: با اینکه از رئال مادرید و بارسلونا پیشنهاد داشتم و می‌توانستم از ایتالیا بروم، تصمیم گرفتم که مسیری متفاوت را در پیش بگیرم. برای من همین بس که (نشریه) فرانس فوتبال مرا در لیست 30 سرمربی مهم تاریخ فوتبال قرار داده است.

زدنک زمن در حال حاضر سرمربی تیم فوتبال پسکارا است، تیمی که فصل گذشته نتوانست آن را در سری A حفظ کند و همراه با آن به سری B رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v8xob

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیدار بازیکنان یوونتوس با پیرلو در آمریکا + فیلم