تاریخ انتشار: 1402/01/27 22:49
کد خبر: 7691

حمله شدید پرسپولیسی‌ها به خودی و غیرخودی؛ همه چیز مشکوک بود!

برد پرگل استقلال شایعات زیادی را در فضای مجازی به راه انداخته است.
حمله شدید پرسپولیسی‌ها به خودی و غیرخودی؛ همه چیز مشکوک بود!

شاید قبل از شروع بازی استقلال و هوادار کسی انتظار امتیاز گیری تیم الهامی از استقلال آماده این روزها را نداشت. آبی‌ها در بازی‌های اخیر خود فوق العاده کار کردند و یکی از مدعیان جدی قهرمانی در این فصل به حساب می‌آیند. با این حال زدن ۶ گل به هوادار آن هم در یک نیمه باعث ایجاد شایعاتی در فضای مجازی شد. ساکت الهامی در اقدامی عجیب به دو گلر اول و دوم خود یعنی محمدرضا خالد آبادی که یکی از پدیده‌های این فصل لیگ بوده و همچنین میلاد فراهانی باتجربه بازی نداد و مهرداد طهماسبی گلر سوم خود را از ابتدا در بازی مقابل استقلال به میدان فرستاد.

طهماسبی که با تجربه است، اشتباهات زیادی در بازی مقابل استقلال داشت و نمایش ضعیف او کاملا مشهود بود. به غیر از طهماسبی ، مهدی عبدی مدافع هوادار هم روی چند گل خورده تیمش مقصر بود و شب بسیار بدی را پشت سر گذاشت. همچنین گل سوم استقلال روی اشتباه بابک مرادی‌هافبک سابق آبی‌ها به ثمر رسید. مرادی چند هفته قبل با حضور در بین هواداران استقلال بازی تیم محبوبش را مقابل ذوب آهن تماشا کرد که با انتقادات زیادی هم همراه شد. همه این اتفاقات باعث شد تا هواداران پرسپولیس به شدت از کادرفنی و بازیکنان هوادار در فضای مجازی انتقاد کنند و مدعی شوند این دیدار پر از صحنه‌های مشکوک بود.

ادعایی که قطعا قابل اثبات شدن نیست و البته روی کاغذ هم کسی شانسی برای پیروزی یا حتی تساوی هوادار مقابل استقلال آماده این روزها قائل نبود. با این حال نمایش ضعیف چند بازیکن هوادار خشم پرسپولیسی‌ها را همراه داشت و آن‌ها به شدت علیه این نفرات موضع گرفتند. گفتنی است پرسپولیس مقابل همین هوادار مغلوب شد و همین نتیجه یکی از دلایل از دست دادن صدرنشینی قرمزها بود.

عده دیگری از هواداران پرسپولیس هم وقتی پیروزی پرگل استقلال مقابل هوادار را دیدند، باز هم به انتقاد از یحیی گل محمدی پرداختند و می‌گفتند اگر تیمشان در آزادی هوادار پایین جدولی را شکست می‌داد، این تیم الان صدرنشین بود و دیگر درگیر نتایج استقلال و سپاهان برای از دست دادن امتیاز نبود.

در واقع بعد از برد استقلال مقابل هوادار پرسپولیسی‌ها به خودی و غیرخودی حمله کردند و بازار انتقاد قبل از دربی فوق العاده حساس هفته آینده، داغ داغ بود. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v9gn3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی حریف ” پرسپولیس ” و رکوردی ویژه در لیگ برتر