تاریخ انتشار: 1396/05/12 10:31
کد خبر: 191519

نبرد فولاد خوزستان و نفت تهران/ هفته دوم لیگ

هفته دوم لیگ هفدهم، پنج‌شنبه 12 مرداد 96، ساعت 20:45، ورزشگاه غدیر اهواز داور: حمید حاج‌ملک کمک‌ها: سعید علی‌نژادیان و محسن سلطانی

 هفته دوم لیگ هفدهم، پنج‌شنبه 12 مرداد 96، ساعت 20:45، ورزشگاه غدیر اهواز داور: حمید حاج‌ملک کمک‌ها: سعید علی‌نژادیان و محسن سلطانی

 

فولاد باز هم فصل را خوب آغاز نکرد تا شکست برابر پرسپولیس در افتتاحیه لیگ برتر کار را از همان روزهای ابتدایی برای سیدسیروس و شاگردانش دشوار کند. تیمی که در این سال‌ها تأکید خاصی بر بهره بردن از مربیان بومی داشته خیلی امیدوار بود با سرمربی جدید بتواند شروعی بهتر داشته باشد اما اسیر بازی خوب قهرمان لیگ شدند تا با باخت و شوک اول امروز مقابل عجیب‌ترین تیم فصل تنها به برد بیندیشند. پورموسوی خوب می‌داند اگر امروز نتواند در بازی خانگی برابر نفت به نتیجه مطلوب هواداران اهوازی برسد باید برای به جان خریدن انتقادات گسترده خودش را آماده کند قطعاً تدابیر لازم برای برد را اندیشیده و در این راه کوتاه نخواهد آمد. فولادی که از نظر امکانات سخت افزاری و استعدادهای ناب جنوب چیزی کم ندارد قطعاً باید نتایج در خور‌شان باشگاه بگیرد؛ آن هم بعد از چند فصل تیره و تار. در آن سوی میدان نفتی قرار دارد که تا همین امروز حضورش در لیگ برتر با بند و تبصره بوده و مشخص نیست که می‌توان به بقای آنها امیدوار بود یا نه؟ نفتی که با یک هفته تمرین وارد مسابقات شد و با برتری مقابل سپیدرود ثابت کرد که در فوتبال ایران با چند جلسه تمرین هم می‌توان برنده شد! حالا بدش نمی‌‌آید در اوج بحران‌ها و مشکلات مدیریتی به دومین برد رسیده و همچنان در بالای جدول حضور داشته باشد.

 

چهره‌ها

ایمان مبعلی چهره اصلی فولادی‌ها در مصاف امروز با نفت خواهد بود. بازیکنی که چند فصل رؤیایی را با همین تیم تهرانی گذراند و مثل همه بازیکنان و اعضای این تیم برای تسویه‌حساب با باشگاه پایتخت‌نشین به مشکل خورد امروز در تقابل زودهنگامی و انتقامی مقابل نفت به میدان می‌رود.

 

عیسی آل‌کثیر ستاره هفته قبل نفت در اوضاع و احوال بحرانی این تیم بود. مهاجم سیه‌چرده و جنوبی که توانایی‌های فنی بالایی در خط حمله دارد با آمادگی که از خود نشان داده امروز هم می‌تواند به عنوان چهره اصلی نفتی‌ها خطرات زیادی روی دروازه فولاد در اهواز رقم بزند و سرنوشت بازی را تغییر دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v9rnb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش تصویری از سفر نفتی‌ها به اهواز