تاریخ انتشار: 1397/08/11 22:37
کد خبر: 123491

مچ اندازی خارجی‌ها در جنوب؛ نیاز مبرم فولاد به برد

فردا دوتیم صنعت نفت و فولاد در آبادان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
مچ اندازی خارجی‌ها در جنوب؛ نیاز مبرم فولاد به برد

 دو تیم جنوبی صنعت نفت و فولاد در چارچوب هفته یازدهم به مصاف یکدیگر می‌روند. این بازی در حالی برگزار خواهد شد که پائولو سرجیو سرمربی 50 ساله و پرتغالی صنعت نفت امسال نتایج بدی با این تیم نگرفته است و حریفان صنعت نفت معتقد هستند که این تیم نمایش فنی خوبی در زمین دارد. او رابطه خیلی خوبی با بازیکنان تیم دارد و گفته می شود تمام وقت درحال طراحی تمرین برای بازیکنان است. او تغییراتی را هم در سبک و ترکیب بازی صنعت نفت به وجود آورد اما امتیازها و شرایط نشان می دهد نفت با وجود اینکه تغییرات زیادی در ترکیب تیم و کادرفنی داشته از نظر نتیجه تغییر زیادی نکرده باشد.

آمار گل زده صنعت نفت آمار متوسط خوبی است اما آمار گل های خورده این تیم هم متوسط رو پایین است. آن ها در هفته گذشته به جم رفتد و با تساوی دو دو برابر پارس جنوبی به آبادان بازگشتند.

از سویی دیگر فولاد در خانه از استقلال خوزستان پذیرایی کرد. فولاد در این دیدار خیلی در خط دفاعی و میانه میدان بی نظم ظاهر شد و در یک دربی کسل کننده به تساوی بدون گل رضایت داد. فولاد در چند هفته اخیر نتایج مطلوبی کسب نکرده ایت و سخت در پی پیروزی در بازی فردا می باشد.

 ایلی استان و پائولو سرجیو دو خارجی حال حاضر در فوتبال خوزستان می‌باشند و جدال این دو با یکدیگر می تواند بر حساسیت های دیدار فردا بی‌افزاید.

آخرین تقابل دو تیم:

در آخرین دیدار صنعت نفت و فولاد لوسیانو پریرا در دقیقه 14 برای آبادانی‌ها گلزنی کرد ولی فولاد بارها خلق موقعیت کرد  تا اینکه تلاش فولاد نتیجه داد و رحیم زهیوی در دقیقه 89 از روی نقطه پنالتی گل تساوی را برای این تیم به ثمر رساند تا جدال خوزستانی‌ها با نتیجه یک بر یک خاتمه پیدا کند.

جایگاه دوتیم در جدول:

صنعت نفت یک برد و هفت تساوی و دو باخت دارد تا با ده امتیاز در رده یازدهم قرار بگیرد. در مقابل تیم فولاد دو برد و چهار مساوی از خود به ثبت رسانده است و همانند حریف آبادانی‌اش ده امتیازی باشد ولی به دلیل تفاضل کمتر در رده دوازدهم جا خوش کند.

آمار و ارقام:

* از آخرین برد صنعت نفت برابر فولاد 2072 روز می‌گذرد.

* فولاد در سه دیدار اخیر خود که برابر صنعت نفت پیروز شده موفق به ثبت کلین شیت کرده است.

* صنعت نفت بیش ترین تعداد مساوی را در لیگ برتر دارد.

* فولاد در خانه هیچ بردی را کسب نکرده است.

کوبل داوری:

پیام حیدری – بابک داوری – علی دودانگه – علی صفایی - ناظر: حسن کامرانی فر

گفتنی است که این دیدار در روز شنبه دوازدهم آبان ماه از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vgavn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ایلی استان به نشست خبری نرفت