تاریخ انتشار: 1397/11/06 23:50
پیش بازی لاتزیو - یوونتوس؛
کد خبر: 112391

لاتزیو در پی گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا/یوونتوس برای نزدیکتر شدن به قهرمانی

دو تیم لاتزیو و یوونتوس در چارچوب هفته بیست و یکم سری آ ایتالیا باهم رقابت خواهند کرد.

لاتزیو در پی گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا/یوونتوس برای نزدیکتر شدن به قهرمانی

سعید فعله گری؛یکی دیگر از مسابقات هفته بیست و یکم دیدار میان تیم های لاتزیو و یوونتوس روز یکشنبه ۷ بهمن  ۱۳۹۷ از ساعت ۲۳:۰۰ به وقت ایران در ورزشگاه المپیک شهر رم برگزار می شود.

لاتزیو با گرفتن ۳۲ امتیاز از ۲۰ بازی در رتبه ششم قرار گرفته است این هفته باید رودرو یوونتوس صدرنشین قرار بگیرد شاگردان اینزاگی می خواهند با بردن یوونتوس هنوز امیدهای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فصل آینده را برای خود زنده نگه دارند اما طرف مقابل هم شاگردان آلگری با  ۲۰ بازی و کسب ۵۶ امتیاز صدر نشین لیگ هستند و می خواهند به قهرمانی نزدیکتر شوند و قدم هارو محکم بردارند و حتما در فکر شکست لاتزیو در خانه خودش هستند و این هدف های دو تیم بازی را جذاب می کند.

نتیجه بازی رفت دو تیم در روز شنبه ۳ شهریور ۹۷ به میزبانی یوونتوس با بر ۲بر۰ بانوی پیر به پایان رسیده است گلزنان آن بازی میرالم پیانیچ در دقیقه ۳۰ و ماریو مانژوکیچ در دقیقه ۷۵ روی پاس کریستیانو رونالدو برای یوونتوس گلزنی کرده بودند.

این بازی یک تقابل جذابی دیگر دارد کریستیانو رونالدو و چیرو ایموبیله برای کسب آقای گلی سری آ با هم رقابت می کنند رونالدو با زدن ۱۴ گل  برای یوونتوس و ایموبیله هم  با ۱۱ گل زده برای لاتزیو جذابیت های این مسابقه را دو چندان کرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vgzqb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خلاصه بازی لاتزیو 0 - یوونتوس 1+فیلم