تاریخ انتشار: 1402/03/25 13:15
کد خبر: 4391

خبر فوری؛ بمب نقل و انتقالات در تور استقلال

استقلال که فصل گذشته را با ناکامی پشت سر گذاشت، در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر به دنبال جذب چند بازیکن جدید است.
خبر فوری؛ بمب نقل و انتقالات در تور استقلال

آخرین وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال و جذب بازیکنان جدید داخلی و خارجی در استقلال اعلام شد.

استقلال که فصل گذشته را با ناکامی پشت سر گذاشت، در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر به دنبال جذب چند بازیکن جدید است.  تغییرات زیادی در باشگاه استقلال در روزهای اخیر رخ داده است. استقلال درگیر حواشی و مشکلات بسیاری در قصل گذشته بود اما  سرپرست باشگاه استقلال به هواداران و بازیکنان و کادر فنی وعده داده است که به زودی شاهد خبرها و اقدامات خوبی خواهند بود.

محمدرضا اخباری تکلیفش برای فصل آینده را مشخص کرده و در صورتی که راهی خارج از کشور نشود در تبریز خواهد ماند.

تعطیلات تابستانی فوتبال باشگاهی کشور در حالی آغاز شده است که برخی بازیکنان تأثیرگذار از هر باشگاه با توجه به پایان قراردادهایشان بازیکن آزاد محسوب می‌شوند. از این رو با انتشار هر خبری احتمال جابجایی در بین آنها افزایش پیدا می‌کند.

محمدرضا اخباری کاپیتان تراکتور تبریز که عملکرد مطلوب خود را در فصل گذشته نیز حفظ کرد، قراردادش با تراکتور به پایان رسید تا حالا تبدیل به بزرگ‌ترین سوال هواداران پرشور تبریزی برای ادامه همکاری با تراکتور شود.

او که از شرایط زندگی در تبریز کاملا رضایت دارد با وجود حضور در لیست اولیه امیر قلعه نویی نتوانست همراه با تیم ملی ایران راهی قرقیزستان جهت حضور در تورنمنت کافا شود.

اخباری که این روزها با شایعه حضورش در استقلال تهران روبروست فارغ از موضوع جدایی سیدحسین حسینی گلر آبی‌پوشان پایتخت تصمیم دارد همچنان دور از حاشیه باشد.

سنگربان تراکتور تبریز اولویت خود را لژیونر شدن عنوان کرده اما در صورتیکه نتواند ترانسفر شود پیشنهاد قابل ملاحظه مالی تراکتوری‌ها برای تمدید را نهایی کرده و آن را برای دو فصل دیگر امضا می‌کند.

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور که رابطه خوبی هم با اخباری دارد برای ماندن دروازه بان نخست تیمش قصد دارد پیشنهاد قابل ملاحظه‌ای ارائه دهد و سقف قرارداد ممکن باشگاه را به این بازیکن بدهد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس بعد از سالها از یک راز بزرگ در ارتباط با سرمربی سابق تیم ملی پرده برداشت و گفت: کی‌روش راحت و مستقیم به من گفت به استقلال برو!

سروش رفیعی از جمله بازیکنانی بود که در زمان سرمربیگری کارلوس کی روش در تیم ملی ایران در مقطعی به این تیم دعوت شد؛ درست زمانی که او در تیم تراکتور سرباز بود و سرمربی سابق تیم ملی هم تلاش زیادی برای حل مشکل رفیعی انجام داد.

با این حال بعد از یک دوره زمانی، رفیعی دیگر مدنظر کی روش قرار نگرفت؛ حتی وقتی که با پیراهن پرسپولیس روزهای خوبی را در لیگ ایران پشت سر گذاشت.

این هافبک پرسپولیسی سرانجام پرده از یک راز بزرگ درباره عدم دعوت شدنش به تیم ملی و مصاحبه انتقادی اش علیه کی روش برداشت و در گفتگو با فوتبال ۳۶۰ ماجرا را به این شکل توضیح داد:

«اگر من یک کارنامه حضور در جام ملت‌های آسیا را دارم به خاطر کی روش است. اگر هر سرمربی دیگر بود به خصوص مربی ایرانی آنقدر که کی روش پای من ایستاد، نمی‌ایستاد. مدیونش هستم.

به خاطر این دِینی که به او داشتم، زمانی که داشت خدمت سربازی ام تمام می‌شد به کی روش گفتم هر کاری که تو بگویی انجام می‌دهم. به او گفتم کمکم کن تصمیم خوبی بگیرم. کی روش هم کمک کرد و با چند نفر ارتباط گرفتم تا بیرون از کشور بازی کنم ولی یک هفته قبل از اینکه سربازی ام تمام بشود، در اردوی دبی دعوای برانکو و کی روش شروع شد.

بعد از اردو، وقتی از کی روش سئوال کردم، راحت و مستقیم به من گفت برو استقلال! من فقط به کی روش گفتم "اگر می‌شود به استقلال نروم؛ یا تراکتور یا پرسپولیس و چند تیم دیگر هستند. اگر می‌شود بین استقلال و پرسپولیس، به استقلال نروم". کی روش راحت به من گفت «این حرف‌های هواداری را ول کن و برو استقلال. خودم هماهنگی را انجام می‌دهم و همه کارهایت را می‌کنی.»

فکر نمی‌کردم همه چیز اینقدر عوض بشود. پرسپولیس ۶ - ۷ بازیکن در تیم ملی داشت. اینکه می گویم بعضی وقت‌ها بدشانسی است، همین است که در همان زمان که خدمتم تمام می‌شد این اتفاق افتاد. من پرسپولیس را انتخاب کردم ولی از آن روز به تیم ملی دعوت نشدم. با اینکه شرایطم در پرسپولیس بهتر از تراکتور بود.

حرفی هم که زدم (علیه کی روش) حرف دلم بود. گفتم کی روش با من عالی بوده است ولی این کی روشی که می‌شناسم کی روشی نیست که از بیرانوند، پورعلی گنجی و امیری را از نفت به تیم ملی آورد. کی روشی نیست که رامین رضاییان را از راه آهن و سروش رفیعی را از فولاد آورد. مشخص بود که مسائل غیر فوتبالی است. برای همین ناراحت بودم.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vj8b4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رکورد خاص فرهاد مجیدی در امارات