تاریخ انتشار: 1396/09/15 14:46
مربی مس کرمان مطرح کرد؛
کد خبر: 170619

رسول حسینی: به دهشتمند اطلاعات اشتباه داده اند/نخعی مس کرمان را لیگ برتری میکند

رسول حسینی: به دهشتمند اطلاعات اشتباه داده اند/نخعی مس کرمان را لیگ برتری میکند
سید رسول حسینی دستیار  احمد نخعی،سرمربی مس کرمان در مورد شرایط این تیم صحبت هایی را مطرح کرد که در ادامه می خوانیم.
*طبیعتا مس تیم بزرگی می باشد و در لیگ قهرمانان اسیا بازی کرده است و تماشاگران و ان دوستانی که نسبت به نتایج مس معترض بودند به ان ها حق می دهیم اما ما سرمربی بزرگ و کاربلدی در اختیار داریم و در این فصل به بومی ها کرمان توجه بیشتری داشتیم،تیم خوب و یک دستی را در اختیار داریم و با صبر و تحمل بیشتر شک نکنید که مس از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر می باشد.

 

وی افزود:در مورد برد مقابل آلمینیوم اراک نیز این نکته را یاداور شوم که بازی خوب و با کیفیتی بود اما پس از اخراج یار آلمینیوم به یکباره باز از روند خوب خود خارج شد.

مدیر عامل آلمینیوم اشاره داشت که داور می خواست کارت زرد بدهد اما سرمربی حریف به داور گفت که این خطا کارت قرمز داشت.  ان صحنه را  اصلا احمد نخعی ندید و  داور چهارم از خود شجاعت و شرافت نشان داد و گفت که داور وسط ان صحنه را ندیده و من به او گفتم که باید قرمز مستقیم به احمدلو بدهد.

اگر ان ضربه کمی بالاتر به محمد علیزاده برخورد می کرد دنده وی را می شکست و در اخر خود حسین احمدلو امد و از وی  عذر خواهی کرد که این حرکت،متینی و با اخلاق بودن وی را ثابت کرد.

 بنده به اقای دهشمند ارادتی خاصی دارم و مطمئنم که به ایشان بد منتقل کرده اند و گرنه گذشت زمان همه چیز را ثابت می کند،احمد نخعی مربی با اخلاق و منشی عالی دارد و هیچ کس تا به حال نسبت به او معترض نبوده است.

مقابل ایرانجوان قطعا برای برد به میدان می رویم و شک نکید که بازی خوبی را به نمایش می گذاریم.

شنیده می شود که انان مشکلات مالی دارند اما ما به بازیکنان گفته ایم که تاثیری در بازی مس ندارد و تیم خوبی می باشند انشالاه که با برد به نیم فصل می رویم.

با صحبت هایی که با مدیر عامل و هیئت مدیره کرده ایم می خواهیم نیم فصل چند بازیکن طراز اول را به خدمت بگیریم تا در کنار بازیکنان خوب مان مس را به لیگ برتر برسانیم.

در پایان از هواداران مان سپاس گزارم که تا اینجای فصل ما را حمایت کردند و امیداورم که تا پایان فصل دل های انان را شاد کنیم و به لیگ برتر صعود کنیم.
شک نکنند که احمد نخعی مربی شهر شان از هیچ یک از مربیان لیگ کم ندارد و چه بسا از انان بیشتر هم باشد،امیدوارم در پایان فصل مس به لیگ برتر صعود کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vkgdz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دارکو دراژیچ، دستیار سابق بلاژویچ به کادر فنی باشگاه مس کرمان اضافه شد

مس کرمان برای آلومینیوم طلسم شد!
اختصاصی| ناکامی اراکی‌ها 3 ساله شد؛