تاریخ انتشار: 1396/10/07 11:57
کد خبر: 167343

شفر این ترکیب را برای بازی مقابل هم نام اهوازی انتخاب کرده است

استقلال تهران در هفته هفدهم لیگ در ورزشگاه غدیر اهواز مقابل استقلال خوزستان رده چهاردهمی قرار می‌گیرد.
شفر این ترکیب را برای بازی مقابل هم نام اهوازی انتخاب کرده است

استقلال تهران پس از برد مقابل صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی تا رده ششم پیش رفته و از روحیه مضاعفی با ترکیب منقلب شده تحت هدایت وینفرد شفر بهره می‌برد. استقلالی که طی چند وقت اخیر بیشتر به ارسال از کناره‌ها متکی بود در بازی گذشته پاسکاری منظم و کار تیمی قوی را به نمایش گذاشت تا نظر هواداران را جلب کند.

آبی‌های تهرانی برابر هم نام خوزستانی‌شان سجاد شهباززاده را در اختیار ندارد. شهباززاده که نمایش قابل قبولی در این فصل نداشته مصدوم است و آمادگی حضور در لیست 18 نفره را ندارد.

شفر در این دیدار از سید حسینی حسینی در ترکیب بهره خواهد برد. حسینی 112 دقیقه نیاز دارد تا رکورد کلین شیت لیگ برتر را از آن خود کند. دروازه بان جوان‌آبی پوشان تهرانی می بایست در برابر هم نام خوزستانی دروازه اش را بسته نگه دارد تا رکورد بزند. خط دفاعی آبی‌ها در این بازی برای کمک به ثبت رکورد حسینی با عملکرد مستحکم را وریاغفوری، سیدمجید حسینی، روزبه چشمی و میلاد زکی پور تشکیل می‌دهند.

در خط میانی امید ابراهیمی پس از مدت‌ها با زوج فصل قبلش هماهنگ می‌شود. امید نورافکن که اغلب در این فصل در پست مدافع چپ به کار گرفته شد در این دیدار به یاد روزهایی که علیرضا منصوریان به او و ابراهمی در این پست اعتماد می‌کرد، در ترکیب قرار می‌گیرد. سرور جپارف و داریوش شجاعیان در کناره‌ها حرکت می‌کنند.

زوج خط حمله استقلال همانند بازی گذشته محسن کریمی علی قربانی هستند و شفر از عملکرد این دو بازیکن رضایت دارد و فعلا جابر انصاری در گزینه‌های تعویض حضور دارد.

بنابراین ترکیب احتمالی آبی‌ها در بازی امروز را سیدحسینی، میلاد زکی پور، سیدمجید حسینی، روزبه چشمی، وریا غفوری، امید نورافکن، امید ابراهیمی، سرور جپارف، داریوش شجاعیان، علی قربانی و محسن کریمی تشکیل می‌دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vkqk6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال خوزستان - استقلال تهران؛ جدال آبی پوشان در اهواز/ شفر به دنبال اولین برد بیرون از خانه