تاریخ انتشار: 1402/04/21 09:53
کد خبر: 2843

چک استقلالی‌ها برگشت خورد

شرایط وخیم مالی موجب شده بازیکنان این تیم با انبوهی از نگرانی و درعین‌حال با نومیدی به کار خود در تمرینات استقلال ادامه بدهند.
چک استقلالی‌ها برگشت خورد

طی روزهای گذشته این‌طور عنوان شده بود که قرار است استقلالی‌ها برای برپایی اردوی خارجی خود امروز راهی کشور ترکیه شوند اما طبق شنیده‌ها مشکلات مالی باعث شده تا فعلا پروسه سفر به ترکیه از دستور کار خارج شده و احتمالا تمرینات در کشورمان ادامه پیدا خواهد کرد.

نکته قابل‌توجه اینکه خطیر که به‌تازگی در تمرینات استقلال حاضر شده در جمع بازیکنان این تیم به آنها اعلام می‌کند، لطفا دوهفته به تیم مدیریتی جدید زمان بدهید تا کارها روی غلتک بیفتد و به روال سابق برگردد. اما بخش نومیدکننده صحبت‌های خطیر به این جایی برمی‌گردد که او خبری از پیش‌پرداخت دستمزد فصل جدید نمی‌دهد و اعلام می‌کند قرار است فقط بخشی از مطالبات فصل قبل استقلالی‌ها به آنها پرداخت شود تا به این ترتیب باز هم خبری از تسویه‌حساب با بازیکنان نباشد.

یکی از بازیکنان جوان استقلال نسبت به وضعیت این تیم به انتقاد پرداخته است و شرح حال عجیبی را از تمرینات آبی‌پوشان ارائه می‌دهد. او در این خصوص به «فرهیختگان» گفت: «آب معدنی در تمرین نداریم، ترکیه برویم چه کار؟! وضعیت خراب‌تر از آن است که فکرش را بکنید. بازیکنان با بی‌انگیزگی در تمرینات حاضر می‌شوند. الان هم چک‌هایمان برگشت‌خورده و نمی‌دانیم باید به کجا اعتراض کنیم. طی 7 ماه اخیر کمترین دریافتی را داشته‌ایم و اوضاع مالی اصلا خوب نیست. شرایط رقیب را ببینید.

تمرینات را دیرتر آغاز کردند اما تیم‌شان را بستند و اردوی خارجی‌شان را هم به‌زودی برگزار می‌کنند. چطور همیشه برای آنها پول هست؟ ما هم طرفدار داریم و آنها هم غصه این وضعیت را می‌خوردند. هر دو تیم از یک جا اداره می‌شوند و ای کاش فقط یک نفر تفاوت‌ها را به ما بگوید! تیم ما را معمولی کردند رفت؛ از معمولی هم معمولی‌تر!» وی ادامه داد: «البته از لحاظ فنی باز هم خدا را شکر نکونام بالای سر تیم است و تمرینات خوبی را دنبال می‌کنیم اما بزرگ‌ترین مربیان دنیا هم برای موفقیت ابزار لازم را می‌خواهند. ما الان 14-‌13 نفر در تمرین هستیم و تازه شنیده می‌شود قرار است چند نفر را هم در لیست مازاد بگذارند؟ کلا شرایط‌مان خوب نیست.»

این در شرایطی است که استقلال برای رفع نقاط ضعف خود نیاز به بازیکن جدید دارد اما با این شرایط بعید است بتوان کار خاصی انجام داد. عزت‌اللهی، مجید حسینی، سلمانی و حتی خالدآبادی در لیست نکونام هستند اما با این وضعیت مالی بعید است بتوان کار خاصی انجام داد. البته اگرچه محمدی و سهرابیان به جمع استقلالی‌ها اضافه شده‌اند اما این تیم برای پوشاندن خلا تاکتیکی خود نسبت به فصل گذشته حالا که قایدی و محبی را هم از دست داده به بازیکنان بیشتری برای تقویت و ساختن تیمی قدرتمند نیاز دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vlan3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اقدام جالب ساپینتو بعد از پایان لیگ و قبل از نیمه‌نهایی جام حذفی