تاریخ انتشار: 1395/10/13 23:37
کد خبر: 238519

مصاف حساس نمایندگان شمال و جنوب در شوشتر

تیم فوتبال داماش گیلان در چهارچوب دیدارهای هفته پانزدهم رقابتهای لیگ دسته، دو مهمان تیم فوتبال پتروکیان شوشتر خواهد بود.
مصاف حساس نمایندگان شمال و جنوب در شوشتر

به گزارش فرتاک ورزشی، این دیدار ساعت 14 روز سه شنبه، چهاردهم دی ماه در استادیوم تختی شوشتر برگزار خواهد شد. 

مصاف نمایندگان شمال و جنوب فوتبال کشور از آن جهت از حساسیت ویژه ای برخوردار است که با توجه به هم امتیاز بودن این دو تیم  و همسایگی شان در جدول رده بندی، نتیجه این مصاف سهم به سزایی در وضعیت آینده داماش و پتروکیان در ادامه راه این رقابتها خواهد داشت. در این میان انگیزه بالای پسران رشتی برای جبران امتیازات از دست رفته در تقابل با شوشتری های سرسخت و بهره مند از امتیازات میزبانی  بی شک جذابیت و دیدنی های بیشتری را به این رویارویی حساس خواهد بخشید.

هر دو تیم داماش و پتروکیان تا اینجای کار از چهارده بازی قبلی خود نوزده امتیاز کسب کرده  و در این میان  پتروکیان شوشتر به دلیل تفاضل گل بهتر یک پله بالاتر از داماش در رده ششم و رشتی ها هم در رده هفتم جدول رده بندی گروه خود جای گرفته اند، البته این نخستین باری است که در طول چهارده هفته گذشته شوشتری ها در جدول رده بندی بالاتر از داماشی ها قرار گرفته اند. 

دیدار رفت این دو تیم در رشت با برتری دو بر یک داماش گیلان به پایان رسیده بود، دیداری که در آن سامان نورمحمدی و حسین نظیری (پنالتی) زنندگان گلهای داماش بودند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vo7qj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمد غلامی به داماش گیلان پیوست