تاریخ انتشار: 1395/10/07 12:02
کد خبر: 240119

بازیکن سابق پرسپولیس: از اینکه فهمیدم بیشترین اسم جستجو شده ی گوگل در ایران، نام من بود کلی خندیدم!

بازیکن سابق پرسپولیس: از اینکه فهمیدم بیشترین اسم جستجو شده ی گوگل در ایران، نام من بود کلی خندیدم!

بر اساس خبر نشریه معتبر تایم نام علیرضا محمد بازیکن سابق پرسپولیس بیشترین تعداد جست و جو از سوی کاربران ایرانی را در گوگل طی سال 2016 داشته است. این خبر عجیب و باورنکردنی ابتدا شنبه شب منتشر شد. علیرضا محمد که شنبه شب باورش نمی‌شد این خبر درست باشد حالا با دست به دست شدن خبر مزبور در رسانه‌های داخلی می‌گوید: «شنبه شب همکارتان تماس گرفت و این مساله را پرسید. من تازه از خواب بیدار شده بودم و فکر کردم حتما اشتباه شده است اما حالا می‌بینم همه چیز درست است.»
وی در واکنش به این اتفاق در حالی که به شدت می‌خندید گفت: «وقتی این خبر را خواندم از خنده مردم .چند وقت پیش یکی دو خبرنگار با من تماس گرفتند و گفتند برخی سایت‌ها مطالبی منتشر کرده‌اند که یک بازیکن همسرش را طلاق داده و بعد از کنار گذاشتن فوتبال افسرده شده است .البته من آن فرد نبودم چون همراه با همسر و فرزندانم زندگی خوبی داریم و با وجود دلخوری‌هایی که در فوتبال برایم پیش آمد افسرده نشدم.تازه می‌خواهم به کلاس‌های مربیگری بروم و دوران جدیدی را شروع کنم. گفتم شاید سرچ کردن‌ها در این خصوص باعث شده باشد آمار جست و جوی نامم در گوگل بالا رفته باشد. البته اگر این هم باشد خوب است چون احساس می‌کنم مردم و طرفداران پرسپولیس هنوز من را به خاطر دارند و به من علاقه‌مند هستند.»
محمد می‌گوید: «وقتی خواندم در دنیا بیشترین اسمی که سرچ شده ترامپ بوده و در ایران من بوده‌ام خیلی خندیدم اما همسرم می‌گوید مردم تو را به خاطر صاف و ساده بودنت دوست دارند و شاید این لطف خدا بوده که بعد از دلخوری ات از اتفاقات یک سال و نیم پیش و کنار گذاشتن فوتبال دوباره با این خبر اسمت سر زبان‌ها بیافتد و مردم و هواداران از تو یاد کنند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vogrb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خالکوبی عجیب و جالب مهاجم پرسپولیسی! +عکس