تاریخ انتشار: 1395/10/24 16:02
کد خبر: 236167

درآمد چند میلیاردی انصاری فرد برای پیوستن به المپیاکوس

مهاجم ملی‌پوش فوتبال کشورمان رسما به المپیاکوس پیوست و سالی ۵۰۰ هزار یورو حقوق دریافت خواهد کرد.
درآمد چند میلیاردی انصاری فرد برای پیوستن به المپیاکوس

به گزارش فرتاک ورزشی، کریم انصاری فرد با قراردادی ۳ و نیم ساله در حالی به تیم صدرنشین لیگ یونان می‌رود که سالیانه تقریبا ۵۰۰ هزار یورو به جیب خواهد زد.

امروز (جمعه) باشگاه المپیاکوس صدرنشین لیگ حرفه‌ای یونان، خبر جذب کریم انصاری فرد را رسما اعلام کرد. او روز گذشته معاینات پزشکی خود را انجام داد تا بعد از هفته‌ها گمانه‌زنی، به پرافتخارترین تیم یونان بپیوندد و شاگرد پائولو بنتو در این تیم شود که قبلا هدایت تیم ملی پرتغال را بر عهده داشت. برخلاف تیم‌های قبلی انصاری فرد که قرارداد یک ساله داشت این بار بازیکن ایرانی با قراردادی سه و نیم ساله به المپیاکوس می‌رود و تقریبا سالانه ۵۰۰ هزار یورو درآمد خواهد داشت.

گفته می‌شود که ورود کریم انصاری‌فرد به المپیاکوس همراه با خروج اسکار کاردوسو از این تیم همراه خواهد شد که هنوز این باشگاه خبر را تایید نکرده است.

انصاری‌فرد قرار است امروز (جمعه) با اعضای باشگاه و هم‌تیمی‌هایش دیدار کند و جلسه معارفه خود را برگزار کند. او در این تیم هم‌تیمی بازیکنانی چون مارکو مارین و استفان کامبیاسو شده است.

المپیاکوس که در کنار پاناتینایکوس معروف‌ترین باشگاه‌های کشور فلاسفه هستند، هم‌اکنون با اختلاف امتیاز قابل توجهی در صدر لیگ فوتبال این کشور قرار دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4voqxj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین وضعیت انصاری فرد در اروپا؛ پیشنهاد 700 هزار یورویی!