تاریخ انتشار: 1397/06/07 23:22
کد خبر: 132419

اختصاصی فرتاک ورزشی؛ دو راهی سرنوشت ساز رحمتی / سکوت یا افشاگری؟

سید مهدی رحمتی کاپیتان استقلالی ها پس از شکست مقابل السد صحبت های مبهمی را به زبان آورد و باید دید طی روزهای آینده واکنش ها به صحبت رحمتی چه خواهد بود.
اختصاصی فرتاک ورزشی؛ دو راهی سرنوشت ساز رحمتی / سکوت یا افشاگری؟

حواشی دیدار رفت استقلال و السد تمامی ندارد و همچنان در خصوص حواشی آن در رسانه های مختلف گپ و گفت های متعددی شکل گرفته است؛ یکی از اصلی ترین حواشی شکل گرفته این است که مخاطب صحبت های کاپیتان استقلالی ها چه کسی بوده و چرا رحمتی، تنها به صحبت مختصر در این خصوص کفایت کرده است و نام شخص را به زبان نیاورده است؟ رحمتی با صحبتی کنایه وار گفت مانند برخی نیست که جلوی دوربین گریه کند و با سری بالا از هواداران عذرخواهی خواهد می کند و ابراز شرمندگی می کند؛ صحبتی که به نظر مخاطب آن سیدرضا افتخاری مدیرعامل سابق آبی ها بوده است که این روزها در نوک پیکان انتقادات هواداران به دلیل عملکرد ضعیف در نقل و انتقالات قرار گرفته است.

اما این تنها صحبت رحمتی نبود و او گفت یک نفر سبب شده است که تاکنون رحمتی نتواند طعم شیرین قهرمانی در آسیا را در سالهای اخیر احساس کند؛ صحبتی که سوالات متعددی را در اذعان عمومی به وجود آورد و هواداران استقلال منتظر افشاگری کاپیتان خود هستند تا به خوبی دوست و دشمن در باشگاه استقلال از یکدیگر تلفیق شوند. باید دید با توجه به شرایط حساس استقلال، آیا رحمتی به مانند فصل گذشته سکوت می کند و به یکباره در پایان فصل لب به سخن می گشاید و حقایق را بازگو می کند یا اینکه خیلی زود با انتشار پستی اینستاگرامی و یا یک مصاحبه مشکلات پیرامون استقلال را شفاف سازی خواهد کرد؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vv9en

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال-تراکتورسازی؛تقابل رحمتی و فروزان/چالشی هیجان انگیز پس از قهر و آشتی